Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Slaapkamer TV voor < €400

Pagina: 1
Acties:

• Baats
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-11 09:44
Hallo iedereen

Ik ben op zoek naar een TV voor mijn slaapkamer.

De afstand (hoofdeinde bed) tot aan de TV zou ongeveer 2m60 zijn. Daardoor twijfel ik nog steeds tussen een 32" en een 40". Toch denk ik dat het niet onwaarschijnlijk is dat ik bv. tijdens het gamen wel eens een pak dichter zou durven liggen.. En dan kan 40" wel te groot zijn.

Deze TV zal ik voornamelijk gebruiken om naar voetbal/andere sporten te kijken, maar ook tv/series/films en naar de toekomst toe evt. ook gaming. Lijkt mij dus belangrijk om te focusen op de eisen die sport op tv met zich meebrengen. Na wat inlezen zou ik best een TV met hoge Hz kopen om dit zo optimaal mogelijk weer te geven. Binnen die prijscategorie heb ik nog redelijk wat keuze, 50, 100, 200 zelfs 400 Hz... maar in de realiteit blijken het allemaal 50 Hz paneeltjes te zijn... Maakt het dan wel nog iets uit?

Ik heb wel een paar voorkeuren, maar kan eerlijk gezegd niet kiezen.

SAMSUNG UE32EH5300 - €299 (40": €399). De goedkoopste, de oudste en de simpelste geloof ik. Kat in een zak?

SONY KDL-32W705B - €429 (als het echt de meerprijs waard is, krijgt wel zeer goeie reviews)
SONY KDL-32W706B - €429

SONY KDL-40R450B - €399 voor 40"

PANASONIC TX-32AS600E - €399

PHILIPS 32PFK4509 - €319 en €429 voor 40"
In de Mediamarkt zag ik nog de Philips 32PFK5709/12 voor €399. Was initieel aangetrokken door de 400 hz (blijkt ook maar om een 50hz paneel te gaan), maar elders kost deze TV redelijk wat meer.

[ Voor 6% gewijzigd door Baats op 19-08-2014 21:52 ]

• Bruin Poeper
  • Registratie: April 2013
  • Niet online
Ik heb dus recentelijk een Sony KDL-32W705 gekocht. Zie mijn review. Samsung viel voor mij af omdat ze zelden volledige DVB (-S -C -T) tuners hebben, en ook omdat het design me minder aansprak. Satelliet aansluiting ontbreekt (nog) vaak bij dit merk. Dealers gaan er van uit dat iedereen op de kabel zit. Men waardeert vaak Samsung software (bediening) het hoogst. Maar ik heb er zelf geen ervaring mee.
Bij mijn zoektocht was ik overtuigd geraakt van de beeldkwaliteit van Philps. Nu ik mijn Sony heb (ook geweldig beeld!) merk ik wel dat het niet altijd optimaal (en ook niet meer zo belangrijk) is, gewoon omdat zenders verschillen. Bedieningsgemak moet je zwaar laten wegen bij je keus.
Ik ben met mijn Sony nog steeds erg tevreden, ik heb nog niets gevonden waarvoor ik nog wel eens naar Samsung zou willen kijken. Sony heeft niets weggelaten kwa aansluitmogelijkheden. Mijn tv voelt ook degelijk/duurzaam aan. Als je hem 'duur' vindt dan is de waar zeker naar zijn geld.
Nog iets: de Sony heeft standaard alle materiaal meegeleverd om hem aan de muur te hangen.

[ Voor 21% gewijzigd door Bruin Poeper op 19-08-2014 23:07 ]

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07:37

FeaR

In GoT we trust

> CEA

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.