Beste tweakers,
Ik ben van plan mijn Case, Antec p280, te gaan watercoolen
Parts:
I5 4670k
Asrock z87 extreme 6
16gb Ram
2x r9 290x reference
700watt(800 watt if needed) cooler master silent pro gold
Mijn vraag is of er handige tweakers zijn in de buurt van Leeuwarden/Groningen die goed zijn met case-modding/watercooling? Als het mogelijk is zou ik graag een tweaker hebben die ruim ervaring heeft en die graag dit wil doen voor mij. Een vergoeding kunt u verwachten.
Ik had in gedachten: een 360 rad bovenin de kast. De case moet hierdoor aan de bovenkant gezaagd worden voor een extra 120 fan. Ik wil graag met een 360 rad de 2 gpu's coolen. Als het mogelijk is ook de CPU met een 240 rad coolen in de front?
Graag uw ideeen en indien een tweakers up to the challenge is graag me PM'en
mvg,
Hans
Ik ben van plan mijn Case, Antec p280, te gaan watercoolen
Parts:
I5 4670k
Asrock z87 extreme 6
16gb Ram
2x r9 290x reference
700watt(800 watt if needed) cooler master silent pro gold
Mijn vraag is of er handige tweakers zijn in de buurt van Leeuwarden/Groningen die goed zijn met case-modding/watercooling? Als het mogelijk is zou ik graag een tweaker hebben die ruim ervaring heeft en die graag dit wil doen voor mij. Een vergoeding kunt u verwachten.
Ik had in gedachten: een 360 rad bovenin de kast. De case moet hierdoor aan de bovenkant gezaagd worden voor een extra 120 fan. Ik wil graag met een 360 rad de 2 gpu's coolen. Als het mogelijk is ook de CPU met een 240 rad coolen in de front?
Graag uw ideeen en indien een tweakers up to the challenge is graag me PM'en
mvg,
Hans