Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seer
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19-09-2023
Hoi Tweaker,

Een paar jaar geleden had ik een zakelijk t-mobile abonnement waarbij mijn bundel van minuten naar euro's werd omgerekend. Vervolgens werd al mijn verbruik daar vanaf getrokken. In principe bestond er dus niet zoiets als "buiten bundel kosten"! Helaas moest ik dat stoppen omdat ik mijn bedrijf toentertijd heb stopgezet. Inmiddels ben ik weer begonnen met mijn bedrijf en wil ik weer een zakelijk abonnement.

Mijn vraag is nu, is het nog steeds zo dat T-Mobile voor de zakelijke abonnementen al het verbruik van de bundel af haalt?

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leroy98ecker
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 19:58
seer schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 20:31:
Hoi Tweaker,

Een paar jaar geleden had ik een zakelijk t-mobile abonnement waarbij mijn bundel van minuten naar euro's werd omgerekend. Vervolgens werd al mijn verbruik daar vanaf getrokken. In principe bestond er dus niet zoiets als "buiten bundel kosten"! Helaas moest ik dat stoppen omdat ik mijn bedrijf toentertijd heb stopgezet. Inmiddels ben ik weer begonnen met mijn bedrijf en wil ik weer een zakelijk abonnement.

Mijn vraag is nu, is het nog steeds zo dat T-Mobile voor de zakelijke abonnementen al het verbruik van de bundel af haalt?

Thanks!
Nope.
Tegenwoordig hebben ze Stel Samen abonnementen.
Dat betekent, maak je overige kosten dan gaat dit buiten de bundel.

Meer informatie kun je hier vinden: http://www.t-mobile.nl/Bu...014/stel-samen-010714.pdf

[ Voor 12% gewijzigd door leroy98ecker op 19-08-2014 21:26 ]