Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem.
Ik ben van plan om hem als workstation te gaan gebruiken, ik ga veel gebruik maken van Photoshop, Sony Vegas en veel 3D programma's.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb je een absolute maximumprijs?
Mijn budget is maximaal 5000 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model
Alles nieuw.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zijn twee videokaarten en drie voedingen wel genoeg? 16 SSD's in RAID-5? Vertel ons meer over het systeem van je dromen.
Ik ben van plan om een Socket 2011 12 Core Xeon processor te nemen, 32GB Ram, 4TB HDD, 512GB SSD, en een GTX Titan Black
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Nog niet, ik ga eerst het systeem testen en als ik alles in huis heb kijk ik wel naar eventuele fans.
Ga je overklokken?
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?
12 Core Xeons zijn al snel, dus ik ben niet van plan om te gaan overklokken
Note: Mensen gaan vast zeuren dat dit overkill is of dat dit niet goed is etc dit dat, ik gebruik dit systeem ook voor server hosting en workstation, dus ik heb power nodig.
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem.
Ik ben van plan om hem als workstation te gaan gebruiken, ik ga veel gebruik maken van Photoshop, Sony Vegas en veel 3D programma's.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb je een absolute maximumprijs?
Mijn budget is maximaal 5000 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model
Alles nieuw.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zijn twee videokaarten en drie voedingen wel genoeg? 16 SSD's in RAID-5? Vertel ons meer over het systeem van je dromen.
Ik ben van plan om een Socket 2011 12 Core Xeon processor te nemen, 32GB Ram, 4TB HDD, 512GB SSD, en een GTX Titan Black
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Xeon E5-2695 v2 | € 2.100,56 | € 2.100,56 |
| 1 | Asus X79-Deluxe | € 288,20 | € 288,20 |
| 1 | Asus GeForce GTX Titan Black | € 891,95 | € 891,95 |
| 1 | WD Red SATA 6 Gb/s WD40EFRX, 4TB | € 147,88 | € 147,88 |
| 1 | Fractal Design Define R4 Pearl Black - Window | € 88,85 | € 88,85 |
| 1 | Dell Ultrasharp U2414H (860-BBCW) Zilver, Zwart | € 209,- | € 209,- |
| 1 | Dell Ultrasharp U2713HM (excl. Displayport kabel) Zilver, Zwart | € 468,- | € 468,- |
| 1 | Corsair Hydro H110 | € 101,79 | € 101,79 |
| 1 | CM Storm QuickFire XT - Brown Switch | € 62,85 | € 62,85 |
| 1 | CM Storm Recon Zwart | € 39,49 | € 39,49 |
| 1 | CM Storm Power RX | € 27,78 | € 27,78 |
| 1 | Corsair Vengeance CMZ32GX3M8X1600C9 | € 281,62 | € 281,62 |
| 1 | Cooler Master V750 Semi-Modular | € 92,85 | € 92,85 |
| 1 | Crucial MX100 512GB | € 173,99 | € 173,99 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 4.974,81 | |
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Nog niet, ik ga eerst het systeem testen en als ik alles in huis heb kijk ik wel naar eventuele fans.
Ga je overklokken?
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?
12 Core Xeons zijn al snel, dus ik ben niet van plan om te gaan overklokken
Note: Mensen gaan vast zeuren dat dit overkill is of dat dit niet goed is etc dit dat, ik gebruik dit systeem ook voor server hosting en workstation, dus ik heb power nodig.
Where is my Oscar for acting like my life isn't falling apart?