Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• IlaanR
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 03-04-2023
Beste Tweakers,

Ik ben een jongen van 18 jaar die wilt overschakelen van een laptop naar een mooie game computer. Ik heb een budget van ongeveer 500 tot 600 euro.

Ik zou graag willen dat de computer zonder problemen games zoals; Battlefield 4 kan afspelen. _/-\o_

Ik zou graag willen horen of dit mogelijk is.

Met vriendelijke groet,

Ilan

• oscarw
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11-11 15:42

oscarw

Better be a geek than an idiot

Lees eerst even het DAA beleid door. Vergeet ook de Handleiding Pricewatch niet! Je bent verplicht om zelf eerst een serieus syteem samen te stellen alvorens ons om advies te vragen.
Open daarna een topic in het Desktop Aankoopadvies forum.

[ Voor 38% gewijzigd door oscarw op 19-08-2014 19:58 ]

• brick5492
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 09-11 09:05
Is dit iets?

pricewatch: Asus X550CC-XX043H

Geen full-hd maarja als je dat niet per-se wil is dit een goede basis-gamelaptop waar je alle nieuwe games op kan spelen. Niet alles zal natuurlijk op ultra draaien maar dit kun je ook niet verwachten van een >600€ laptop ;)

En idd kijk de volgende keer eerst zelf een beetje rond. Tweakers is geen afhaalchinees. Toevallig ben ik ook naar een soortgelijke laptop aan het kijken >600€ vandaar dat ik het weet, maar kijk de volgende keer eerst zelf wat rond aub :)

Edit: oh sorry ik zie nu pas dat je een desktop wilt :P
Alles met een nvidea geforce 720 en hoger is goed, kijk maar ff wat rond in de pricewatch

[ Voor 35% gewijzigd door brick5492 op 19-08-2014 20:16 ]

• IlaanR
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 03-04-2023
Zal ik even doen, maar ik heb totaal geen verstand van computers... Vandaar de aanvraag. Ik heb geen idee op wat ik moet letten als ik een goede game computer wil kopen :)

Verwijderd

brick5492 schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 20:11:
Is dit iets?

pricewatch: Asus X550CC-XX043H

Geen full-hd maarja als je dat niet per-se wil is dit een goede basis-gamelaptop waar je alle nieuwe games op kan spelen. Niet alles zal natuurlijk op ultra draaien maar dit kun je ook niet verwachten van een >600€ laptop ;)

En idd kijk de volgende keer eerst zelf een beetje rond. Tweakers is geen afhaalchinees. Toevallig ben ik ook naar een soortgelijke laptop aan het kijken >600€ vandaar dat ik het weet, maar kijk de volgende keer eerst zelf wat rond aub :)

Edit: oh sorry ik zie nu pas dat je een desktop wilt :P
Alles met een nvidea geforce 720 en hoger is goed, kijk maar ff wat rond in de pricewatch
"Alles met een nvidea geforce 720 en hoger is goed, kijk maar ff wat rond in de pricewatch"

Wat? Nee. Dit is dus echt onzin.

@TS: We weten veel te weinig. Welke resolutie? Welk merk vind je leuker? Welke spellen behalve BF? Enzovoorts. Zonder informatie kunnen we niets.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2014 20:20 ]

• brick5492
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 09-11 09:05
Verwijderd schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 20:19:
[...]

"Alles met een nvidea geforce 720 en hoger is goed, kijk maar ff wat rond in de pricewatch"

Wat? Nee.
Wat nou wat nee? Aan een 720 heb je genoeg voor bijv battlefield 4. Misschien wil ie wat meer besteden voor een nog betere videokaart en vandaar de 'en hoger'.

Ik snap je reactie niet echt, kun je deze ff uitleggen? :)

Verwijderd

brick5492 schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 20:22:
[...]

Wat nou wat nee? Aan een 720 heb je genoeg voor bijv battlefield 4. Misschien wil ie wat meer besteden voor een nog betere videokaart en vandaar de 'en hoger'.

Ik snap je reactie niet echt, kun je deze ff uitleggen? :)
Omdat ten eerste wat je opnoemt een enorme range is, en ten tweede er ook daartussen wel meuk zit, zoals ongeveer elke GT-xxx kaart. Die wil je gewoon niet hebben. Ten tweede draait BF stukken beter op AMD dan op Nvidia.
Pagina: 1