Toon posts:

kyro 2 & counter-strike

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo.

Als ik counter-strike ga spelen heb ik ontzettend last van steets wisselende fhp van hoog naar laag. Ik had hiervoor (zit nu in mijn vaders pc) een geforce 1 en daarmee had in een bijna constante fhp van 72 ( meer wilde hij op een of andere manier niet)Hij daalde alleen als er een smoke granaat gegooit werd verder nooit. Nu met deze kaart veranderd hij steets tussen de 72 en 15. Als het ook maar even druk wordt is het gedaan met het soepelen spelen. Ik had al gehoord dat er wat problemen waren met deze kaart en dit spel als je de flach licht aan deed maar ik heb het gewoon de hele tijd.
heb de 7.89 drivers die met de kaart zijn mee gelevert. Mijn os is win 2000 verder is het een PIII700@1000 met 256 mb.
ik speel in 1024&768
Hoop dat jullie me kunnen helpen dit probleem op te lossen.
En hoe kan je eigenlijk 99 fhp halen in deze game want ik kom niet hoger als 72.

alvast bedankt.

Mijn andere pc met een celeron 700 met 128mb en tnt doet constant tussen de 45 en 50 fhz

Verwijderd

V-sync uitzetten :)

En dat met die flashlight... hoe los ik da op... heeft iedere Kyro kaart... is klote!

• Def_P
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Dat kan dus omdat die kyro alleen berekend wat je ziet, ipv alles wat je niet ziet. Dus als je veel ziet is de fps laag, en als je niet veel ziet dan juist heel hoog. Niets aan te doen, je kan de kaarten omruilen, zou ik wel doen iig. Of is die kyro2 beter?

I, for one, like Roman numerals

Verwijderd

Topicstarter
okay ik heb dat geprobeerd. Het helpt maak niet veel. Hij blijft ontzettent schommelen en haperen. Ik zal dit weekend mijn pc wel formateren en een schone instalatie eropzetten. kijken of dat werkt. Hoop dat iemand anders nog iets weet? welke drivers gebreuken julie eigenlijk?

Verwijderd

Topicstarter
die kyro 2 is beter als een geforce 1 als ik de reviews etc moet geloven. hij zou in bencmarks slechter zijn maar in echte games soms beter als een geforce 2 ultra. Gemiddeld hoort hij beter te zijn als een geforce 2.

Verwijderd

Op maandag 11 juni 2001 21:22 schreef Tha_Roeltje het volgende:
En dat met die flashlight... hoe los ik da op... heeft iedere Kyro kaart... is klote!
Had dat niet iets met multitexturing te maken??

Als dat zo is, kan je het op de volgende manier uitzetten :

gl_texsort "x". A value of 1 for x enables Multi-texturing, which can improve performance on some cards. Setting this to 0 allows you set gl_overbright "1".

(http://www.3dspotlight.com/tweaks/cstrike/cstrike-4.shtml)

• Frenkpie
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-08 10:31

Frenkpie

"Crocs Rule !"

Op maandag 11 juni 2001 20:28 schreef rutger84 het volgende:

En hoe kan je eigenlijk 99 fhp halen in deze game want ik kom niet hoger als 72.

alvast bedankt.
het is niet fph (frames per hour) maar fps (per second)

je komt niet boven de 72 omdat in hl standaart 72 fps de max is
je kan dit veranderen door in console dit in te typen: fps_max
je ziet dan dat dat 72 fps
typ je fps_max 1000
is je fps max 1000 en dan zal je denk ik wel de 100 halen of meer

Verwijderd

fps_max 99.9

Meer dan genoeg, en dan tellertje zit niet irritant te flippen...

ik zit meestal tussen de 60 en 100 fps met cs met mijn kyro I

• Knakker
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 31-07 17:39
Er is nog een fps instelilng: fps_modem. Die moet ik verhogen als ik over internet speel (wel kabelinternet) anders blijft m'n fps nog steeds even hard op 72 hangen.

Geef mij maar een Warsteiner.

Pagina: 1