Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Sleutelloos Noke-bluetoothslot behaalt Kickstarter-doel

Pagina: 1
Acties:

• filenox
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 31-07 10:23
Mocht de batterij van de Noke het begeven, dan kan met een bepaalde klikcombinatie het slot alsnog geopend worden. De batterij heeft een levensduur van een jaar.
De klikcombinatie is volgens mij enkel van toepassing indien de batterij van je smartphone leeg is. :)

Edit:
What if you forget your phone or your battery dies? With Noke, it's no problem. Our patent-pending Quick-Click technology allows you to create a custom access code. If you're ever without your phone, simply key in those clicks and your Noke will instantly unlock for you. You'll never worry about being stranded again.

[ Voor 39% gewijzigd door filenox op 19-08-2014 18:21 ]

Verwijderd

Mocht de batterij van de Noke het begeven, dan kan met een bepaalde klikcombinatie het slot alsnog geopend worden.
Klopt niet met:
Battery

When it's time to replace your Noke's battery, you will receive a notification through the app. To replace the battery, simply unlock Noke and twist off the back cover. It's easier than replacing the batteries on your remote control.

If you let the battery completely drain, we've added a simple way to remove the back by inserting a small pin into your Noke allowing you to access the battery even when it's locked. This ensures you'll never have to worry about being stranded with a dead battery.

• M-Opensource
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 26-09 11:33
Daar wil ik graag aan toevoegen: op kickstarter spreekt men van een afstand van 10 feet, niet 10 meter.

Je moet dus binnen 3 meter zijn wil het werken.

"Find what you love and let it kill you"

• filenox
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 31-07 10:23
Jammer dat deze verbeteringen nog niet zijn doorgebracht :)

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19-11 11:05

arnoudwokke

Redacteur
De auteur was gisteren afwezig, dus ik heb het maar even gefixt. Dank voor de opmerkzaamheid :)