Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Veel gamen op full hd, daarnaast werk ik met AutoCad en Solidworks en Inventor en zo nu en dan Photoshop
Wat mag het systeem gaan kosten?
Assembleren doe ik zelf, daarnaast heb ik alle randapparatuur al! Max 1400
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Scherm, toetsenbord muis en geluidsinstallatie
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Deze lijst en misschien in de toekomst ram en videokaart derbij, en uiteraard een grotere hdd indien nodig!
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik ben zelf van het groene kamp maar de prijs van de amd kaartjes zijn te verleidelijk, in de toekomst wil ik nog wel een 2e kaart kunnen bijprikken
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geluidsniveau moet normaal blijven, kleurenschema hou ik liever 1 geheel, dit i.v.m. de kast en de hardware die je kan zien. Ziet er wel zo mooi uit!
Ga je overklokken?
Ik wil inderdaad overklokken, voor de lol en de maximale prestaties der uit kunnen knallen!!
Mijn lijstje:
Veel gamen op full hd, daarnaast werk ik met AutoCad en Solidworks en Inventor en zo nu en dan Photoshop
Wat mag het systeem gaan kosten?
Assembleren doe ik zelf, daarnaast heb ik alle randapparatuur al! Max 1400
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Scherm, toetsenbord muis en geluidsinstallatie
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Deze lijst en misschien in de toekomst ram en videokaart derbij, en uiteraard een grotere hdd indien nodig!
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik ben zelf van het groene kamp maar de prijs van de amd kaartjes zijn te verleidelijk, in de toekomst wil ik nog wel een 2e kaart kunnen bijprikken
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geluidsniveau moet normaal blijven, kleurenschema hou ik liever 1 geheel, dit i.v.m. de kast en de hardware die je kan zien. Ziet er wel zo mooi uit!
Ga je overklokken?
Ik wil inderdaad overklokken, voor de lol en de maximale prestaties der uit kunnen knallen!!
Mijn lijstje:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-4790K Boxed | € 299,90 | € 299,90 |
| 1 | Asus Republic Of Gamers Z97 MAXIMUS VII RANGER | € 143,80 | € 143,80 |
| 1 | Club3D Radeon R9 290 royalAce | € 335,50 | € 335,50 |
| 1 | WD Red SATA 6 Gb/s WD20EFRX, 2TB | € 82,77 | € 82,77 |
| 1 | Corsair Carbide Air 540 Zwart | € 92,95 | € 92,95 |
| 1 | Corsair Hydro H100i | € 97,55 | € 97,55 |
| 1 | Corsair Vengeance Pro CMY8GX3M2B2133C9R | € 79,32 | € 79,32 |
| 1 | Corsair RM750 | € 107,- | € 107,- |
| 1 | Crucial MX100 256GB | € 89,99 | € 89,99 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.328,78 | |