Ik sta voor het dilemma van 2 opties voor mijn internet:
1. (huidig) KPN ADSL internet 50/5Mb
2. UPC kabel internet.
Ik gebruik inmiddels al jaren het internet van KPN naar tevredenheid.
De snelheid is (momenteel) voldoende voor mij en ik heb nog nooit een storing ervaren.
Ik wil nu eigenlijk gebruik gaan maken van KPN Compleet voor de prijsvoordelen en upgrades.
Ik vraag me alleen af of TV via mijn ADSL verbinding de boel niet schrikbarend zal gaan verlagen??
Momenteel heeft mijn WiFi thuis het volgende te verduren:
- 3 tablets
- 2 laptops
- 4 smartphones
- 1 thermostaat
Hier bovenop zou dan nog de TV aansluiting voor 2 TV's en vaste telefonie komen ..... zou mijn verbinding in het ergste geval al deze verbindingen gelijktijdig aankunnen??
Ik hoor het graag van jullie!
ps. volgens KPN is op mijn adres maximaal 54Mb mogelijk; ik kan zodoende ook voor het 80/8Mb abonnement gaan voor de maximale bandbreedte.
1. (huidig) KPN ADSL internet 50/5Mb
2. UPC kabel internet.
Ik gebruik inmiddels al jaren het internet van KPN naar tevredenheid.
De snelheid is (momenteel) voldoende voor mij en ik heb nog nooit een storing ervaren.
Ik wil nu eigenlijk gebruik gaan maken van KPN Compleet voor de prijsvoordelen en upgrades.
Ik vraag me alleen af of TV via mijn ADSL verbinding de boel niet schrikbarend zal gaan verlagen??
Momenteel heeft mijn WiFi thuis het volgende te verduren:
- 3 tablets
- 2 laptops
- 4 smartphones
- 1 thermostaat
Hier bovenop zou dan nog de TV aansluiting voor 2 TV's en vaste telefonie komen ..... zou mijn verbinding in het ergste geval al deze verbindingen gelijktijdig aankunnen??
Ik hoor het graag van jullie!
ps. volgens KPN is op mijn adres maximaal 54Mb mogelijk; ik kan zodoende ook voor het 80/8Mb abonnement gaan voor de maximale bandbreedte.