Omdat mijn laptop pricewatch: Compaq Presario CQ57-313SD slecht begint te worden (batterij bijna lam, muisknopjes niet zo goed meer, maakt veel herrie en wordt warm) heb ik besloten een nieuwe te gaan kopen. Ik gebruik mijn laptop alleen voor Office, internet, YouTube etc. Heel af en toe een game (WoW) maar dan houdt het verder op. Nu heb ik deze pricewatch: HP 250 G1 (H0V99EA) laptop gezien en wil graag weten of deze gelijkwaardig is aan degene die ik nu heb. Ik weet dat de 250 G1 maar 2GB RAM heeft maar daar koop ik dan sowieso nog 4GB bij.
Qua benchmarks ontlopen de CPU's elkaar niet echt maar de CPU in de G1 250 is 2 jaar nieuwer en ik kan me voorstellen dat er dan wat verbeteringen zouden kunnen zijn? Voor €250 is volgens mij niets beters te vinden, alleen laptops met een E1 serie CPU van AMD of een N28xx van Intel (gebaseerd op de Atom serie).
Voor zware taken en gaming heb ik een desktop dus daar is hij niet voor bedoeld. Ben slechts opzoek naar een vervanger van mijn huidige notebookje.
Qua benchmarks ontlopen de CPU's elkaar niet echt maar de CPU in de G1 250 is 2 jaar nieuwer en ik kan me voorstellen dat er dan wat verbeteringen zouden kunnen zijn? Voor €250 is volgens mij niets beters te vinden, alleen laptops met een E1 serie CPU van AMD of een N28xx van Intel (gebaseerd op de Atom serie).
Voor zware taken en gaming heb ik een desktop dus daar is hij niet voor bedoeld. Ben slechts opzoek naar een vervanger van mijn huidige notebookje.