Hoe kom ik hoger in google?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari050
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 15-12-2021
Beste,

Ik heb sinds al een tijdje een website, alleen kom ik maar niet hoger in google met de zoekwoorden waarmee ik gevonden wil worden.

Iemand die tips of iets dergelijks heeft?

Groet,
Hari050

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-10 12:18

André

Analytics dude

Gebruik de meta-position in je <head>:

<meta rel="position" content="fietsen,10">

Zo sta je op het zoekwoord fietsen op plek 10. Je kunt niet overal plek 1 claimen, dat staat Google niet toe.

/edit:
Maar de beginnertips hieronder zullen je meer helpen ;)
En lees dit topic eens door: [SEO] Tips & Trucs daar staan een flink aantal tips in.

[ Voor 31% gewijzigd door André op 19-08-2014 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13-10 17:58

Ypho

Allround Nerd

*laat dat*

[ Voor 89% gewijzigd door samo op 19-08-2014 15:23 ]

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Wikipedia: Zoekmachineoptimalisatie
Begin hier eens te kijken.

Zonder specifieke info te geven kunnen we er natuurlijk weinig over zeggen.

Desnoods leg je wat geld neer en laat je een bedrijfje het voor je fixen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-10 14:27

Meneer iCy

swarma

Harry, welke website bedoel je? Dan kunnen alle tweakers dit spammen op de social media, want zo zijn wij. Tweakers voor Tweakers.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari050
Het gaat om de website www punt boonstravormgeving punt nl
Heb alles al geprobeerd alleen het werkt niet..

Niemand die kan helpen of iets?

[ Voor 31% gewijzigd door samo op 19-08-2014 15:28 . Reden: URL aangepast om dit niet als linkbuilding te zien ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho

Ypho

Allround Nerd

Hari050 schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 15:10:
Het gaat om de website *knip*
Heb alles al geprobeerd alleen het werkt niet..

Niemand die kan helpen of iets?
Wat heb je zelf al geprobeerd? Lijkt me niet dat je *alles* al hebt geprobeerd. SEO is een ingewikkeld en (soms) langdurig proces. Vormgevers zijn er erg veel van, dus zomaar even boven in de zoekresultaten komen gaat waarschijnlijk je niet lukken zonder geld te investeren.

[ Voor 33% gewijzigd door samo op 19-08-2014 15:24 ]

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari050
Heb Meta tags toegevoegd.
Aangemeld op Google Analystics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLKornolio
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-10 21:36

NLKornolio

BF3/BF4: NLKornolio

Vergeet Bing niet ;)
Google +
Facebook
Twitter
backlink it
XML site map
Betaal ervoor Google Adwords
Facebook advertising
Check is op yoast

[ Voor 40% gewijzigd door NLKornolio op 19-08-2014 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho

Ypho

Allround Nerd

Hari050 schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 15:12:
Heb Meta tags toegevoegd.
Aangemeld op Google Analystics.
Dat is ongeveer bijna niets. Meta tags zijn een begin. Google Analytics analyseert alleen hoe bezoekers binnen komen en zich gedragen op je website. Zoek eens op SEO (Search Engine Optimization), daar kun je veel mee bereiken.

Top of my head (ben geen SEO expert) wat je kan doen: unieke content, adwords, opmaak, sitemap, valide code, social media, backlinks etc...

[ Voor 15% gewijzigd door Ypho op 19-08-2014 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Metatags doen tegenwoordig nog vrij weinig.
Google analytics is leuk, maar doet bij mijn weten niets aan SEO, maar geeft je alleen statistiek.

Er zijn flink wat guides te vinden op het net, ga daar eens mee aan de slag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-07 12:47
Content is king. Hoe goed is jouw content? Als jij toffe dingen op je website hebt staan die mensen echt willen delen, dan kom je vanzelf hoger in Google.

Natuurlijk niet onrealistisch zijn en denken dat je voor een generiek woord binnen een paar weken/maanden/jaren bovenaan staat.

Hoeveel research heb je al gedaan? Aantal zoekopdrachten per maand, je concurrentie, je doelgroep?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-10 14:27

Meneer iCy

swarma

& maps.google.nl!

Zorg daarnaast dat je wordpress site de pagina's niet als nummer, maar als titel gaat tonen. Dus websitenaam/wat-doet-mijn-pagina ipv websitenaam/?page_id=9.

Helaas moet je ook blijven wachten totdat je goed geindexeerd gaat worden en meld je op veel sites aan zoals caanova al suggereerd.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Aangezien je een WordPress site draait, installeer dan eens Yoast's SEO plugin. :)

[ Voor 24% gewijzigd door CH4OS op 19-08-2014 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• samo
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online

samo

yo/wassup

Dit topic hoort ten eerste thuis in Internetmarketing & Social Media dus ik verplaats het even.

Wel mis ik wat eigen inzet; wat heb je gedaan om hoger in de zoekresultaten te komen?

----
Ik twijfel een beetje of dit topic bestaansrecht heeft. Ik zie een paar slechte reacties maar ook een paar waardevolle. Ik kom terug op mijn beslissing dit dicht te zetten; maar let aub wel op dat je netjes reageert.

[ Voor 62% gewijzigd door samo op 19-08-2014 15:27 ]

Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geerrrt
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01-10 12:05

Eury#2434

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Google heeft zelf ook een SEO handleiding. Wel handig: pdflinkje hier: https://static.googleuser...tion-starter-guide-nl.pdf

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dag Hari,

Ik denk dat je het even moet categoriseren, want straks zie je door de bomen het bos niet meer.
Je moet onderscheid maken tussen een aantal aspecten om daadwerkelijk gevonden te worden.

1. Bevat mijn website de basis SEO.
2. Hoe zorg ik ervoor dat de zoekmachine een bepaalde waarde hecht aan mijn website?
3. Ben je extern bezig geweest met promoten.

1. Bevat mijn website de basis SEO.
Zoals hierboven al een aantal keer wordt genoemd kun je makkelijk de basis SEO toepassen met behulp van de Yoast: WordPress SEO plugin voor WordPress.

Gebruik meta's, h1 en h2's (zoekterm erin verwerken), verwerk de zoekterm in de url en schrijf een aantrekkelijke tekst met een aantal keer de zoekterm en call-to-actions. Ga niet teksten puur voor de zoekmachine schrijven, maar zorg dat de teksten aantrekkelijk en leesbaar zijn.

Wil je het helemaal goed aanpakken dan begin je met analyseren voordat je begint met schrijven. Ga concurrenten analyseren, ga bepalen op welke termen je hoog kunt scoren en schrijf hier een tekst over zodat je met zo min mogelijk werk zo hoog mogelijk op termen kunt scoren. Analyseren kan met behulp van de Keyword Planner Tool van Adwords en concurrentie kun je analyseren met behulp van MajesticSEO.

2. Hoe zorg ik ervoor dat de zoekmachine een bepaalde waarde hecht aan mijn website?
Je domeinnaam begint vertrouwen uit te stralen door een aantal factoren. Let wel op! Dit bouw je niet zomaar even op! Er gaat veel tijd in zitten. Je zult het al wel vaker gehoord hebben, maar Google let op kwaliteit. Zorg dat je bezoekers een reden hebben om verder te klikken op je website. Kwalitatieve content is de sleutel tot succes.

Een andere factor waardoor Google tegenwoordig ook een hogere waarde aan je website geeft is het updaten van je content. Zorg dat je te allen tijde je kwalitatief sterke content update.

Een veel gebruikte truc bij veel websites/blogs is het schrijven van teksten en al deze teksten inner-linken op een desbetreffende zoekterm. Hierdoor heb je weer een sterk linkje met je zoekterm te pakken en je kunt het bouncepercentage verlagen en ervoor zorgen dat je sneller geïndexeerd wordt.

Als grafisch vormgever is het vanzelfsprekend dat je graag je portfolio toont en dit levert je ook klanten op, maar zorg dat je je website opbouwt als een merk en zorg dat je iedere dag bezig bent met het uitbreiden van je merk.

3. Ben je extern bezig geweest met promoten.
Zorg dat je je website deelt bij de juiste doelgroep. Zorg dat je niet gaat linkbuilden om het linkje te verspreiden, maar start met linkbuilding om daadwerkelijk je CTR en conversie te verhogen. Zeg nou zelf... waarom kiezen voor een dofollow linkje wat je 1/1000 effect oplevert in de rankings...of een link waar daadwerkelijk op geklikt wordt door mensen die interesse hebben in een grafische vormgever.

Veel succes met je website!
Pagina: 1