Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Software voor ophalen van data uit verschillende API's

Pagina: 1
Acties:
  • 216 views

Verwijderd

Topicstarter
Voor mijn werk ben ik bezig met het analyseren van data van verschillende social media sources, zoals Youtube, Facebook, etc. Nu hebben deze allemaal verschillende API's natuurlijkerwijs. Daarom ben ik op zoek naar een softwarepakket dat connectie kan maken met deze verschillende sources en deze om kan zetten naar een CSV formaat bijvoorbeeld.

Ik zie dan voor mij dat ik vooraf gedefinieerde queries kan opstellen en deze in een batch snachts kan runnen om de export op te bouwen. Kent iemand een dergelijk pakket?

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Waar vind ik...?
Ik zoek een programma/script dat...
Dit is de Devschuur, wat er op neer komt dat er allerlei creaties ontwikkeld worden. Dat betekent ook dat het niet de bedoeling is om te vragen naar kant-en-klare onderdelen voor je website of software. Daar zijn namelijk hele sites op gericht zoals bijvoorbeeld www.hotscripts.com, en ook met zoekmachines kun je veel vinden. De Devschuur is geen verlengstuk van Google, vragen in de trant van "waar vind ik sites met..." worden dus ook niet gewaardeerd!
Sorry, maar in de Devschuur® hebben we 't over zélf maken/programmeren ;)

[ Voor 57% gewijzigd door RobIII op 19-08-2014 14:06 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.