Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• blaatgaap
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19-11 23:15
Hallo tweakers,

Ik zit met het probleem dat MCSA 2008 mandatory is bij mijn huidige werkgever, echter na diverse instanties al gebeld te hebben is het geven van klassikale cursussen nogal exotisch geworden omtrent MCSA 2008.

Mijn vraag aan jullie of iemand een instantie weet waar dit sowieso nog gegeven wordt?
Liefst regio midden-nederland, zuid holland.

Computrain en Decisco vallen al af.

• Arie
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-11 22:55

Arie

One Man Army

Ik denk dat dat erg moeilijk wordt. Waarom wil je werkgever perse dat je 2008 gaat doen terwijl 2012 beschikbaar is en de certificering hiervan langer mee gaat? Daarnaast, waarom perse een (klassikale) cursus en niet gewoon in zelfstudie?

Not trying to pretend the enemy that I am.

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 28-11 16:59

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

Is het eens met je werkgever in discussie gaan niet een veel beter alternatief? Geef aan dat het bijna onzinnig is om je nu nog te certificeren voor Windows 2008, maar dat certificering in Windows 2012 een veel beter alternatief is.

Overigens is een training niet verplicht, met een studieboek en een klein thuislab kom je een heel eind.

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B