Product review in het Engels?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• David Mulder
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 05-08-2021
Ik heb m'n laatste review in het Engels geschreven, de gedachte was simpelweg dat iedereen hier dat wel begreep en dan kon ik het ook delen met wat internationale vrienden en contacten. Hoe dan ook, ik kreeg hier wat kritiek op van één gebruiker in de comments die zo iets had van "ik begrijp het best, maar Tweakers.net is Nederlandstalig; end of story". Nu, gelukkig verdedigde een andere gebruiker me direct en vond het zelfs meerwaarde hebben, maar wou toch eens centraal de mening van de rest vragen. Review in het Engels: Slechte zaak, 'doesn't matter' of goeie zaak/heeft enige meerwaarde ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Van mij hoeft het niet, maar dat is mijn persoonlijke mening. Engelse reviews vind je al genoeg, 't kan prima in het Nederlands hier. Dan blijft het lekker consistent, en wel net zo handig als je dingen terug wilt zoeken. Als het dan allemaal in verschillende talen is helpt dat niet echt heel erg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Wel grappig dat je een reactie half in het Engels krijgt waarin staat dat je niet in het Engels mag plaatsen. Wij nerds zijn nou eenmaal rechtlijnige mensen, op een Nederlandse site gaan we flippen als we Engels zien, ook al kunnen we het perfect lezen. Tsja.. ik zou er niet te veel van aantrekken eigenlijk :P

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• David Mulder
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 05-08-2021
TERW_DAN schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 21:59:
Van mij hoeft het niet, maar dat is mijn persoonlijke mening. Engelse reviews vind je al genoeg, 't kan prima in het Nederlands hier. Dan blijft het lekker consistent, en wel net zo handig als je dingen terug wilt zoeken. Als het dan allemaal in verschillende talen is helpt dat niet echt heel erg.
True@Engelse reviews vind je al genoeg, maar uiteindelijk zit ik niet op tweakers.net omdat ik nederlandse reviews wil vinden, maar omdat hier een bepaalde kwaliteits standaard is die ik niet in andere communities tegen ben gekomen. Maar dat ben ik misschien alleen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRON
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-09 19:44
'k Zou het mooi vinden als je het tweetalig zou willen doen :)

Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20:28

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Tweakers is een Nederlandstalige website met Nederlandstalige inhoud. Dat is ook een belangrijke meerwaarde van Tweakers: Engelstalige techwebsites zijn er genoeg. Een groot deel van de Tweakers zal prima Engels kunnen lezen, maar niet iedereen. En we willen ook rekening houden met de 12-jarige Tweaker die zit te kwijlen bij de nieuwste gadgets maar nog geen Engels kan.

Dus ja, we verwachten dat de reacties, forumtopics en dus ook productreviews in het Nederlands geschreven worden. Engelstalige reviews zijn er zat elders te vinden.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mmore
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16:40
Mijn voorkeur als lezer van veel reviews hier gaat zelfs uit naar het Engels, maar hey, that's just me. Gelukkig wordt niemand gedwongen om reviews te lezen, dus als er een review in het Engels tussen zit dan kunnen mensen die dat niet bevallen die toch gewoon overslaan? :)
Pagina: 1