Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

AMD 7670M eet mijn drivers niet meer

Pagina: 1
Acties:

• xheroxkefx
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 30-03 15:56
Hoi allen,

Heb laptop van een klant staan waar ik zelf niet meer uitkom.. ik ben al heel wat uren verder maar begrijp er geen reet van.. als jullie er niets op kunnen vinden dan gaatie mooi RMA :9

Ik zit met een Toshiba Satellite Pro L870-161 met de volgende specs:

17" 1600x900
Intel Core i5-3210M
AMD 7670M
7200RPM 500GB
4GB DDR3
Win7 Pro

Nu is dus het probleem dat de laptop alleen opstart in veilige modus vanwege de gpu driver.
Als je windows normaal opstart krijg je een BSOD met de volgende driver die naar boven komt:

atikmdag.sys

Ik heb al meerdere drivers geprobeerd:

Zowel de laatste RC driver van AMD, de "stable", de drivers van toshiba zelf ook die geven allemaal een bluescreen..

heb al voor meerdere fixes gezocht, ook zelf een hoop geprobeerd maar ik kom er echt niet uit

Heb ook deze fix geprobeerd: http://www.tomshardware.c...s-error-bsod-startup.html

Ookal windows 7/8 opnieuw erop gezet, incl. een wipe maar tot nu toe nog zonder succes.

Wie helpt mij uit de brand? :'(

-

• DCG909
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 06:55
Volgens mij is het helemaal niet mogelijk dat je de AMD driver er op kunt installeren...
Toshiba blokeert alle drivers behalve hun eigen :/

Probeer eens driver sweeper om de gpu drivers compleet te verwijderen en dan de laatste meuk van Toshiba.