Toon posts:

E-mail ontvangen op iMac & iPad?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Vaak komen E-mails alleen binnen op mijn Ipad en niet op mijn Imac.
Ik heb op beide apparaten mijn account ingevoerd.

Wat gaat er fout en hoe kan ik dat herstellen, ik heb het gevoel dat het aan bepaalde instellingen ligt maar ik kom er niet uit.

Wie kan mij helpen? :-( :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Hoi PeterVorst, welkom op GoT :)

Om je beter te kunnen helpen hebben we meer informatie nodig. Welke iPad en iMac heb je? Welke versie van iOS en OS X draai je? Wie is je provider? Welke instelling heb je ingevoerd (gebruikersnaam en wachtwoord hoeven we niet te weten)? Wat heb je zelf gezocht en gevonden? Wat heb je geprobeerd?

Als je deze vragen beantwoord kunnen we je het beste helpen en komen we niet aan met oplossing die je al hebt geprobeerd. Neem voor de volgende keer ook Het algemeen beleid #topicplaatsen 'ns door :)

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-10 16:39
Ondanks de weinige informatie (welke e-mail provider, welk protocol (IMAP/POP3)) is mijn vermoeden dat je van POP3 gebruik maakt zonder dat je hebt ingesteld dat de berichten op de server bewaard moeten worden.

Gevolg is dat als je de e-mail op apparaat X ophaalt deze van de server verdwijnt en dus niet meer via apparaat Y is op te halen.

Maak gebruik van IMAP of zorg ervoor dat je ingesteld hebt dat de berichten op de server blijven staan voor X periode.

I'm not deaf, I'm just ignoring you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoe kan ik instellen dat berichten op de server bewaard moeten worden?

Als ik via systeemvoorkeuren, internet kies zie ik alleen welke accounts er zijn maar ik kan niets wijzigen.

ik heb inderdaad een Pop3 in moeten stellen van mijn provider (Lijbrandt)
Als ik kies voor IMAP kan ik dan überhaupt nog wel E-mails ontvangen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 996
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-10 22:53

996

Verwijderd schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 18:45:
Hoe kan ik instellen dat berichten op de server bewaard moeten worden?

Als ik via systeemvoorkeuren, internet kies zie ik alleen welke accounts er zijn maar ik kan niets wijzigen.

ik heb inderdaad een Pop3 in moeten stellen van mijn provider (Lijbrandt)
Als ik kies voor IMAP kan ik dan überhaupt nog wel E-mails ontvangen ?
Als je de account aanklikt, kan je onder het kopje geavanceerd aangeven wanneer je de mail van de server wilt laten verwijderen. Bijv. na één week zodat de mail in die week op beide apparaten binnenkomt.