Hallo,
Ik heb al eens een topic geopend hierover. Maar dan wegens prive omstandigheden en het veel te druk hebben met alles en nog wat ben ik er nog niet aan toegekomen om de pc te bestellen. Daarom wil ik nog eens voor de zekerheid jullie controle over de lijst dat ik heb gemaakt. En omdat het oude topic een beetje vol staat, heb ik beslist om terug een nieuw topic te openen omdat het dan niet zo druk wordt
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen op zo hoog mogelijke instellingen + het normale internetgebruik.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb een maximum van 1800euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Heb niets van bovengenoemde.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Belangerijkste is toch dat ik enkele jaren zeker wil zijn van pc. Ik bedoel zonder upgraden. Na een jaar of 3 ga ik natuurlijk veranderen waar nodig.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niets speciaal.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Uitzicht is niet belangerijk voor mij. Het is de kracht die telt. Natuurlijk stiller zuiniger is altijd goed.
Ga je overklokken?
Nee, ga ik niet doen.
Hier is de pc zelf:
Randappartuur:
Nu is er mijn bijkomende vraag:
Zoals je kan zien zit er in mijn systeem 16GB RAM wat natuurlijk overkill is maar ben graag future-proof.
Is het niet beter dat ik er een i7 ipv een i5 met dezelfde reden om toch veilig te zitten voor de komende jaren? Mijn oog kwam hierop te vallen vorige week:
Ik heb al eens een topic geopend hierover. Maar dan wegens prive omstandigheden en het veel te druk hebben met alles en nog wat ben ik er nog niet aan toegekomen om de pc te bestellen. Daarom wil ik nog eens voor de zekerheid jullie controle over de lijst dat ik heb gemaakt. En omdat het oude topic een beetje vol staat, heb ik beslist om terug een nieuw topic te openen omdat het dan niet zo druk wordt
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen op zo hoog mogelijke instellingen + het normale internetgebruik.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb een maximum van 1800euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Heb niets van bovengenoemde.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Belangerijkste is toch dat ik enkele jaren zeker wil zijn van pc. Ik bedoel zonder upgraden. Na een jaar of 3 ga ik natuurlijk veranderen waar nodig.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niets speciaal.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Uitzicht is niet belangerijk voor mij. Het is de kracht die telt. Natuurlijk stiller zuiniger is altijd goed.
Ga je overklokken?
Nee, ga ik niet doen.
Hier is de pc zelf:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4690 Boxed | € 189,50 | € 189,50 |
| 1 | MSI H97 GAMING 3 | € 95,- | € 95,- |
| 1 | Sapphire R9 290 4GB GDDR5 OC TRI-X | € 359,50 | € 359,50 |
| 1 | WD Red SATA 6 Gb/s WD20EFRX, 2TB | € 83,49 | € 83,49 |
| 1 | Cooler Master CM 690 III Closed | € 76,- | € 76,- |
| 1 | Microsoft Windows 8.1 NL OEM 64-bit | € 80,21 | € 80,21 |
| 1 | Cooler Master Hyper 212 EVO | € 27,95 | € 27,95 |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C8G3D1608ET3LX0CEU | € 144,99 | € 144,99 |
| 1 | Cooler Master V550 Semi-Modular | € 78,- | € 78,- |
| 1 | Crucial MX100 256GB | € 90,75 | € 90,75 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.225,39 | |
Randappartuur:
| 1 | Dell Ultrasharp U2414H (860-BBCW) Zilver, Zwart | € 218,90 | € 218,90 |
| 1 | Logitech Illuminated Keyboard (Azerty) | € 64,90 | € 64,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 283,80 | |
Nu is er mijn bijkomende vraag:
Zoals je kan zien zit er in mijn systeem 16GB RAM wat natuurlijk overkill is maar ben graag future-proof.
Is het niet beter dat ik er een i7 ipv een i5 met dezelfde reden om toch veilig te zitten voor de komende jaren? Mijn oog kwam hierop te vallen vorige week:
| 1 | Intel Core i7-4790 Boxed | € 264,51 | € 264,51 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 264,51 | |