Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• thechib12
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14-11 11:47
Mijn Galaxy S3 is bijna overleden, en mijn abbonement verloopt al snel. Ik zoek nu dus een nieuwe smartphone die mijn Galaxy S3 kan vervangen. Het mag zowel een Los toestel(icm simonly Friends& Family zijn of een toestel aangeschaft met Friends & Family. Ik heb hem wel ZSM nodig want ik ben nu beperkt bereikbaar, en je moet connected blijven!

Ik zoek een?
Smartphone

Wat is je budget?
Maximaal 350 euro, minder mag natuurlijk altijd!

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik wil een snelle telefoon waar ik vloeiend mee kan whatsappen, facebooken, fotos maken, internetten. Alle standaard dingen. Spelletjes spelen doe ik niet aan. Ik vind het wel belangrijk dat er een degelijke camera in zit (Hoeft geen dikke 400 megapixel camera te zijn), maar een paar goede selfies en een paar leuke shots moeten gemaakt kunnen worden. De camera op mijn S3 vond ik best wel degelijk dus een soortgelijke of betere is perfect.
Ook vind ik het belangrijk dat het een stevige telefoon is die tegen een stoot kan. Ik wil hem niet laten vallen en er gelijk een dikke barst in hebben zitten. iPhones vallen dan al af.
Qua formaat vond ik een S3 prima, niet te groot, niet te klein. Een Note3 vind ik te groot en een iPhone te klein.
Batterijduur is ook van belang, de batterij van mijn S3 is op dit moment 3x niks.
Waterdicht is wel een groot voordeel, maar het hoeft niet persé

Wat heb je zelf al gevonden?
Galaxy S4, Xperia Z, Xperia Z1, Nexus 4.

Alvast bedankt!

• Pastapipo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-11 17:40
Hoe denk je over telefoons van Ebay/amazon?

Wat dacht je van een LG G2 32gb? batterijduur en snelheid zijn geweldig. Groot scherm in een kleine behuizing. Nadeel: geen uitbreidbaar geheugen in de nederlandse versie, wel in de koreaanse versie ( LG G2 F320), voor dezelfde prijs inclusief importkosten te koop via ebay/amazon.

De batterij van de Galaxy S4 was voor mij een te groot pijnpunt, om 3 uur smiddags gaf hij bij mij al de geest bij vaak, maar licht gebruik (appen, browsen etc). De LG G2 haalt met hetzelfde gebruik met gemak het einde van de dag. De foto's van de Galaxy s4 zijn wel beter dan die van de LG G2.

Z1 en Z heb ik geen ervaring mee, maar ze zijn compleet van glas, die kun je niet laten vallen....
Nexus 4 idem en een ronduit slechte batterijduur.

Nexus 5 32gb zou een betere keuze zijn, al is de batterijduur ook niet geweldig.

Xiaomi Mi3, 270 + importkosten = ongeveer 350 euro. 64gb. en gsmarena heeft hem onlangs gereviewed.

Hopelijk heb je hier wat aan.

• thechib12
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14-11 11:47
Pastapipo schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 13:48:
Hoe denk je over telefoons van Ebay/amazon?

Wat dacht je van een LG G2 32gb? batterijduur en snelheid zijn geweldig. Groot scherm in een kleine behuizing. Nadeel: geen uitbreidbaar geheugen in de nederlandse versie, wel in de koreaanse versie ( LG G2 F320), voor dezelfde prijs inclusief importkosten te koop via ebay/amazon.

De batterij van de Galaxy S4 was voor mij een te groot pijnpunt, om 3 uur smiddags gaf hij bij mij al de geest bij vaak, maar licht gebruik (appen, browsen etc). De LG G2 haalt met hetzelfde gebruik met gemak het einde van de dag. De foto's van de Galaxy s4 zijn wel beter dan die van de LG G2.

Z1 en Z heb ik geen ervaring mee, maar ze zijn compleet van glas, die kun je niet laten vallen....
Nexus 4 idem en een ronduit slechte batterijduur.

Nexus 5 32gb zou een betere keuze zijn, al is de batterijduur ook niet geweldig.

Xiaomi Mi3, 270 + importkosten = ongeveer 350 euro. 64gb. en gsmarena heeft hem onlangs gereviewed.

Hopelijk heb je hier wat aan.
Bedankt voor je reactie. Ik heb gister een Nexus 5 besteld. Ik had hem de volgende dag nodig dus een buitenlandse zou het niet worden. Ik krijg hem vandaag binnen dus ik hoop dat ik de juiste keuze heb gemaakt!

• Pastapipo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-11 17:40
Geen slechte keuze! veel plezier ermee.