Mijn Galaxy S3 is bijna overleden, en mijn abbonement verloopt al snel. Ik zoek nu dus een nieuwe smartphone die mijn Galaxy S3 kan vervangen. Het mag zowel een Los toestel(icm simonly Friends& Family zijn of een toestel aangeschaft met Friends & Family. Ik heb hem wel ZSM nodig want ik ben nu beperkt bereikbaar, en je moet connected blijven!
Ik zoek een?
Smartphone
Wat is je budget?
Maximaal 350 euro, minder mag natuurlijk altijd!
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik wil een snelle telefoon waar ik vloeiend mee kan whatsappen, facebooken, fotos maken, internetten. Alle standaard dingen. Spelletjes spelen doe ik niet aan. Ik vind het wel belangrijk dat er een degelijke camera in zit (Hoeft geen dikke 400 megapixel camera te zijn), maar een paar goede selfies en een paar leuke shots moeten gemaakt kunnen worden. De camera op mijn S3 vond ik best wel degelijk dus een soortgelijke of betere is perfect.
Ook vind ik het belangrijk dat het een stevige telefoon is die tegen een stoot kan. Ik wil hem niet laten vallen en er gelijk een dikke barst in hebben zitten. iPhones vallen dan al af.
Qua formaat vond ik een S3 prima, niet te groot, niet te klein. Een Note3 vind ik te groot en een iPhone te klein.
Batterijduur is ook van belang, de batterij van mijn S3 is op dit moment 3x niks.
Waterdicht is wel een groot voordeel, maar het hoeft niet persé
Wat heb je zelf al gevonden?
Galaxy S4, Xperia Z, Xperia Z1, Nexus 4.
Alvast bedankt!
Ik zoek een?
Smartphone
Wat is je budget?
Maximaal 350 euro, minder mag natuurlijk altijd!
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik wil een snelle telefoon waar ik vloeiend mee kan whatsappen, facebooken, fotos maken, internetten. Alle standaard dingen. Spelletjes spelen doe ik niet aan. Ik vind het wel belangrijk dat er een degelijke camera in zit (Hoeft geen dikke 400 megapixel camera te zijn), maar een paar goede selfies en een paar leuke shots moeten gemaakt kunnen worden. De camera op mijn S3 vond ik best wel degelijk dus een soortgelijke of betere is perfect.
Ook vind ik het belangrijk dat het een stevige telefoon is die tegen een stoot kan. Ik wil hem niet laten vallen en er gelijk een dikke barst in hebben zitten. iPhones vallen dan al af.
Qua formaat vond ik een S3 prima, niet te groot, niet te klein. Een Note3 vind ik te groot en een iPhone te klein.
Batterijduur is ook van belang, de batterij van mijn S3 is op dit moment 3x niks.
Waterdicht is wel een groot voordeel, maar het hoeft niet persé
Wat heb je zelf al gevonden?
Galaxy S4, Xperia Z, Xperia Z1, Nexus 4.
Alvast bedankt!