Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Artikelen krijgen vreemde extra opmaak

Pagina: 1
Acties:

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:28

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Topicstarter
Ik heb 't vaker gezien, en nu weer bij het meest recente bericht (nieuws: München overweegt terugkeer naar Windows wegens problemen met Linux): er is extra opmaak in het artikel waardoor het er vreemd uitziet bij mij. Standaard zie je 't niet, maar omdat ik met aangepaste CSS T.net bezoek met daarin een andere achtergrondkleur, zie ik 't wel. De HTML code ziet er als volgt uit:
HTML:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
<p>
Toch blijkt er veel onvrede te bestaan bij de ambtenaren die met de Linux-systemen moeten werken, zo 
<a title="www.sueddeutsche.de - M&uuml;nchner Stadtverwaltung: Von Linux zu Microsoft - M&uuml;nchen - S&uuml;ddeutsche.de" href="http://www.sueddeutsche.de/muenchen/muenchner-stadtverwaltung-von-microsoft-zu-linux-und-zurueck-1.2090611" rel="external" target="_blank">schrijft</a>
 de Duitse krant Süddeutsche Zeitung op basis van uitlatingen van 
<span style="color: #000000; font-family: arial, helvetica, 'Liberation Sans', sans-serif; font-size: 13px; font-style: normal; font-variant: normal; font-weight: normal; letter-spacing: normal; line-height: 20.7999992370605px; orphans: auto; text-align: start; text-indent: 0px; text-transform: none; white-space: normal; widows: auto; word-spacing: 0px; -webkit-text-stroke-width: 0px; display: inline !important; float: none; background-color: #ffffff;">
<span class="Apple-converted-space">
locoburgemeester Josef Schmidt. Volgens Schmidt zouden veel ambtenaren 'lijden' door met LiMux te moeten werken en moet een onafhankelijk onderzoek de vraag beantwoorden of de gemeente terug moet gaan naar Windows. Een eventueel advies in die richting is volgens de locoburgemeester 'bespreekbaar'.
<br/>
</span>
</span>
</p>

Je ziet extra span classes die er helemaal niet horen. Met onderstaand als visueel resultaat:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/V7QMga4ttjY1Nu6gbV4znlHt/full.png
De alinea erboven heeft overigens geen Apple-converted-space code. De alinea eronder is helemaal in de span class met voorgedefinieerde achtergrondkleur.

Zoals gezegd, er zijn meer artikelen waar ik dit heb gezien, echter kan ik ze nu niet vinden omdat ik niet meer weet waar het precies gebeurde, ik lees niet elk artikel op de FP en heb 't ook al een aardige tijd niet gezien.
Is er ergens een knop in de editor wat dit veroorzaakt, want dit lijkt mij niet de bedoeling.

Commandline FTW | Tweakt met mate

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:27

crisp

Devver

Pixelated

Dat is webkit copy/paste weirdness. Zo te zien moeten we TinyMCE weer eens updaten om dat te filteren...

Intentionally left blank

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:28

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Topicstarter
Het artikel is overigens nog niet aangepast om de rommel eruit te halen. Wordt dat nog ooit gedaan?

Commandline FTW | Tweakt met mate

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:27

crisp

Devver

Pixelated

Dat heb ik zojuist even handmatig gedaan :)

Intentionally left blank