Ontevreden over compensatie Xbox One

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theunevers
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 24-09 13:35
Op 23 juni 2013 heb ik bij de 'officiele' Microsoft Store een Xbox One besteld, en deze werd natuurlijk niet uitgeleverd wegens uitstel van levering in Nederland, en nu zou ik op 5 september alsnog deze Xbox geleverd krijgen.

Omdat Microsoft zich wilt excuseren voor het lange wachten krijg ik er drie spellen bij, waar ik geen interesse in heb en die gedownload moeten worden waardoor ik deze niet zo makkelijk zou kunnen doorverkopen. Het grootste probleem vind ik echter niet dat maar het feit dat iedereen die op dit moment ook een Xbox One zou bestellen het zelfde pakketje gratis zou krijgen en dat vindt ik op zich niet eerlijk voor het lange wachten van mij.

Ben ik nou echt een zeur dat ik hem geannuleerd heb en op zoek ga naar een betere deal? Het werd namelijk eerst nog gebracht als 'bedankt voor het lange wachten' terwijl het nu voor iedereen is.. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Wat heeft Microsoft zelf aangegeven dan, toen je dit bij hen aankaartte? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

theunevers schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 14:37:
Op 23 juni 2013 heb ik bij de 'officiele' Microsoft Store een Xbox One besteld, en deze werd natuurlijk niet uitgeleverd wegens uitstel van levering in Nederland, en nu zou ik op 5 september alsnog deze Xbox geleverd krijgen.

Omdat Microsoft zich wilt excuseren voor het lange wachten krijg ik er drie spellen bij, waar ik geen interesse in heb en die gedownload moeten worden waardoor ik deze niet zo makkelijk zou kunnen doorverkopen. Het grootste probleem vind ik echter niet dat maar het feit dat iedereen die op dit moment ook een Xbox One zou bestellen het zelfde pakketje gratis zou krijgen en dat vindt ik op zich niet eerlijk voor het lange wachten van mij.

Ben ik nou echt een zeur dat ik hem geannuleerd heb en op zoek ga naar een betere deal? Het werd namelijk eerst nog gebracht als 'bedankt voor het lange wachten' terwijl het nu voor iedereen is.. ;(
Iedereen heeft toch lang moeten wachten in Nederland? Sommige hadden alleen niet alvast een pre-order gedaan dus ik vind het een prima actie van Microsoft om de zelfde aanbieding voor iedereen te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theunevers
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 24-09 13:35
CptChaos schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 14:43:
Wat heeft Microsoft zelf aangegeven dan, toen je dit bij hen aankaartte? :?
Dat dat door Microsoft wordt bepaald. Want Microsoft Store is niet echt Microsoft maar een organisatie die vanuit de naam van Microsoft een webwinkel met adviesprijzen runt..
Kon ook niks aan gewijzigd worden door die webwinkel zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 17:26
Denk dat je niks te willen heb ;)

Vind het al best netjes dat ze je 3 games geven..

psn: HertogJack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Dus alleen omdat jij een pre-order hebt geplaatst, gun je andere mensen minder? Best wel kortzichtig. Want als je geen pre-order plaatst, hoef je niet te wachten? Wat boeit jou het nu ene reet wat anderen krijgen? Bij welke andere console launch kreeg je 3 games?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19:02
Dus omdat jij eerder bestelt wil je meer dan iemand die nu bestelt, zoals ik? :)

Je wist destijds dat je moest wachten, dus dat kan geen verrassing zijn. Ondertussen heeft MS Day One bundels samengesteld en jij profiteert daarvan omdat je voor hetzelfde geld meer krijgt dan waar je tijdens het bestellen vanuit ging...

Sorry, maar ik zie echt totaal geen reden voor je om te klagen.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:00

BaRF

bijna kerst

Jonge, inderdaad wel een beetje zeuren hoor. Ik zou helemaal geen enkele compensatie verwacht hebben, zulke dingen gebeuren nou eenmaal. 3 gratis games zou ik persoonlijk als super ervaren! (en een xbox overigens ook, maar die komt er helaas niet binnen aanzienbare tijd :+)

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

• eRRoR.InSiDe
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-09 08:54
Cancel je bestelling en haal er ergens anders 1 voor minder geld zonder games. :)

Probleem opgelost :)
Pagina: 1