Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• HetGezegde
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-11 20:41

HetGezegde

Yes, you can!

Topicstarter
Tweakers,

Ik ben op zoek naar een app waarmee ik handmatig, middels een widget van 1x1 tegels, mijn telefoom of de app naar het beste wifi netwerk kan laten zoeken.

Ik heb nu Wifi Manager en de Premium versie bevat een widget waarmee ik met 1 druk op de knop verbinding maak met het netwerk dat ik aan deze widget heb gekoppeld, maar ik wil dus liever dat ik de opdracht kan geven.

Ook apps die elke x minuten naar netwerken zoeken heb ik geprobeerd, maar ik loop soms van de ene kant van t huis naar de andere kant en dan moet ik de instellingen op "elke 10sec." zetten. Dat is niet de bedoeling, want de overige tijd van de dag wil ik niet dat de resterende energie in de accu aan zoiets onzinnigs besteed/verspild wordt.

Ik heb gegoogled op "one click wifi Android" en "manual wifi search Android app" en "one click wifi search Android", maar ik kom er niet uit. Heb al een aantal apps geprobeerd en bekeken, maar vaak zie ik al in de omschrijving dat ze het niet 't juiste is.

Bedankt alvast.