Waar koop ik op dit moment een Infrarood-poort?

Pagina: 1
Acties:

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:23

Richard

Kuru Kuru Kururin

Topicstarter
Hoi,

heb nu een 8210 & Palm M100, ik wil deze laten werken met mijn PC d.m.v. een Infraroodpoortje. Ik heb in de search gekeken, maar de daar genoemde bedrijven, hebben ze vaak niet meer. ƒ 100,- vind ik een beetje aan de hoge kant. Wie helpt me?
Leuk zou ook zijn als ie op mijn afstandbediening kan reageren zodat ik Winamp kan "besturen".

THX, RDK_NL

20*350ZO45°

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Topicstarter
^
|
|
|

20*350ZO45°

• klaaz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-08 23:18

klaaz

it's me!

www.eynstein.nl heeft ze op voorraad.

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Topicstarter
Best wel prijzig, ik dacht meer aan de 50-75,-. Ik moet er overigens wel 1 voor compoort of USB hebben want een onboard aansluiting heb ik niet :(

20*350ZO45°

Verwijderd

Wellicht een hele lompe vraag, maar waarom communiceer je niet via je cradle tussen palm en computer en via IR tussen palm en GSM?

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Topicstarter
Op maandag 11 juni 2001 22:42 schreef Mudman het volgende:
Wellicht een hele lompe vraag, maar waarom communiceer je niet via je cradle tussen palm en computer en via IR tussen palm en GSM?
Zo lomp is die vraag niet hoor.

Ik heb die IR eigenlijk nodig voor het communiceren tussen mijn PC en mijn 8210.

Mijn Palm en mijn 8210 communiceren al met elkaar via IR.

Als ik dus zo'n IR heb voor mijn PC vs. 8210 is het ook wel makkelijk als die Cradle van het buro afkan.

20*350ZO45°

• treslem
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 17-08 06:44
Op maandag 11 juni 2001 20:12 schreef RDK_NL het volgende:
Hoi,

heb nu een 8210 & Palm M100, ik wil deze laten werken met mijn PC d.m.v. een Infraroodpoortje.
Ik heb een IR-poort gehaald bij Mensys (ik dacht in Hoofddorp), die in ieder geval reageert op normale AB's. Ik heb hem niet getest met mijn Palm IIIc, maar wellicht weten ze het bij mensys

edit:
Ik kijk net ff bij mensys, maar daar staat expliciet bij dat het géén IRda compatible apparaat is. Gaat dus denk ik niet werken...

La dolce vita - non farmi ridere

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Ik weet niet waar je woont maar bij mijn werk hebben we ze op voorraad naar mijn weten en anders is het binnen 2 dagen binnen.

Check mun info voor de naam het zit in De Meern

• Wouter!
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:37
Conrad heeft ze ook

Ik weet alleen niet of ze op de site staan, want het is namelijk een eigen-inkoop-product. We hebben ze wel, dat weet ik zeker.

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Topicstarter
De goedkoopste zie ik op dit moment bij www.stuntprijzen.net Is er echt niet nog iets goedkopers? En weet iemand of die van stuntprijzen ook Winamp aankan?

20*350ZO45°

Pagina: 1