Toon posts:

Orderbevestiging van Dell nog niet ontvangen?

Pagina: 1
Acties:
  • 725 views

Verwijderd

Topicstarter
Goedemorgen, ik heb 3 dagen geleden een Alienware x51 besteld. Ik heb een mail van mijn bank dat ik via ideal heb betaalt en netjes het bedrag is afgeschreven,
nu wacht ik al 3 dagen op een bevestegings order. als ik die niet ontvang word de productie ook niet in gang gezet. Ik heb wel in het weekend het geld overgemaakt. zou het daardoor kunnen dat het geld nog niet is aangekomen?

MVG :(

• Lednov
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 08-12-2025
??
1, zal je dat niet naar dell mailen?
2, mogelijk heb je een foutje gemaakt in je email, kijk eerst even daar naar.
3, dit hoort echt niet hier.....

Verwijderd

Topicstarter
1. ik heb al hopeloos zitten bellen de mensen van Dell nemen niet op.
2. Ik heb min email van top tot teen bekeken. GEEN Bevestegings order.
3. Ik ben nieuw dus sorry van de post.

[ Voor 7% gewijzigd door NMe op 18-08-2014 11:40 ]

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-03 13:28
Zaterdag's overgemaakt betekend waarschijnlijk dat je Dinsdag / Woensdag pas een bevestiging gaat krijgen :).

• Razr
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Lijkt me heel stug dat je niet in contact met ze kan komen. Heb je hier al gekeken?

Er is een live-chat speciaal voor Alienware bestellingen, en ook een module om de status van je bestelling te controleren.

Met taalgebruik als 'faggots' kom je niet echt serieus over. Je bereikt meer door netjes te blijven.

[ Voor 15% gewijzigd door Razr op 18-08-2014 10:43 ]

Verwijderd

Topicstarter
als ik de chat support ding doe, zeggen ze dat ik moet bellen watik dus niet kan.
ook al heel veel slechtie recenties over dell gelezen.
Ik hoop dat mektheb gelijk heeft.
en tis ook moeilijk om te annuleren, heb nog nix gevonden om te kunnen annuleren. alleen een beetje "Gelul' of annuleren.

als ik probeer Dell te bellen vraagt ze naar een 7 cijferige nummer. waar vind ik die?

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2014 11:30 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 11:27:
als ik de chat support ding doe, zeggen ze dat ik moet bellen watik dus niet kan.
ook al heel veel slechtie recenties over dell gelezen.
Ik hoop dat mektheb gelijk heeft.
en tis ook moeilijk om te annuleren, heb nog nix gevonden om te kunnen annuleren. alleen een beetje "Gelul' of annuleren.
Wat wil je nou dat wij doen dan? En alsjeblieft, let een beetje op je spelling. Zo word je natuurlijk nooit serieus genomen.

Verwijderd

Topicstarter
ik wil hun bellen maar ik kan nergens een 7 cijferige nummer vinden.
Sorry voor de spelling. ik ben nog niet zolang wakker :P

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:00

br00ky

Moderator Harde Waren
Verwijderd schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 11:27:
[..]

als ik probeer Dell te bellen vraagt ze naar een 7 cijferige nummer. waar vind ik die?
Does not compute. Verder, ik denk niet dat we je hier heel veel verder kunnen helpen. Dit is een zaak tussen jou en Dell.

Overigens, geduld is een schone zaak. Dell gaat je heus niet oplichten. Er zat een weekend tussen. Rustig aan!

• chaoscontrol
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 30-03 09:18
Sjonge, als ik bij Dell zou werken zou ik je al niet meer willen helpen met je taalgebruik. Gewoon bellen en niet zo zeuren dan weet je het snel zat.

Inventaris - Koop mijn meuk!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-03 14:33

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Waarom zou je niet kunnen bellen? Waarom mail je niet even naar hun supportadres als bellen een probleem is? Waarom heb je niet even geduld? Waarom ben je meteen aan het schelden? Je hebt nog niks van Dell gehoord, zit alleen jezelf op te naaien en zit intussen in je hoofd de bestelling al te annuleren en aan te nemen dat je opgelicht bent.

Ga éérst eens op een fatsoenlijke manier contact opnemen. Daarna kun je, als Dell je nog steeds niet wil helpen, een topic openen in Shopping Forum (waar je topic hoort), en dan bij voorkeur op een manier die wél constructief is. ;) Zie ook De Quickstart.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.