Toon posts:

Kaartjes Zooparc Overloon van 17 euro voor 8 euro

Pagina: 1
Acties:
  • 643 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het is zomer! Het moment om samen met uw gezin, familie of vrienden een dagje naar de dierentuin te gaan. Zoo Parc Overloon is een avontuur vol spannende ontmoetingen met indrukwekkende dieren als reuzenmiereneters, gibbons en tapirs. Ontdek met eigen ogen waarom wilde honden de jagers van de Afrikaanse savanne zijn. Zie cheetahs voorbij sprinten, die indruk op u willen maken met hun snelheid. Bijzonder is het moment dat u van heel dichtbij de klauterkunsten van de ringstaartmaki’s kunt volgen, want u mag bij deze dieren in het verblijf. Ga voor een avontuur dat u nooit vergeet naar Zoo Parc Overloon!

In het voorjaar heeft u een voordeelactie van ons ontvangen. Graag bieden wij u de kans deze zomer nog een keer entreetickets te bestellen voor slechts 8 euro per stuk. Aan de kassa betaalt u normaal 17 euro. U bespaart dus fors op de entreeprijs. Bovendien kunnen familie en vrienden gebruik maken vandeze aanbieding.

Uw wachtwoord is: gibbon0256. Met dit wachtwoord kunnen u en uw collega’s eenvoudig entreetickets bestellen via de webshop op www.overloonzoo.nl of via telefoonnummer 0478-640046. U kunt entreetickets bestellen tot en met 20 augustus 2014. De entreetickets ontvangt u direct in uw e-mailbox en kunnen dus gelijk gebruikt worden voor een bezoek aan Zoo Parc Overloon. Of bewaar de entreetickets nog even; ze zijn namelijk onbeperkt geldig.

Ter info: ik ben niet van het Zooparc, maar ik krijg deze aanbieding via mijn werk. Het leek mij voor anderen ook wel een interesante aanbieding.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2014 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Okee, +1 voor Zooparc maar -1 voor spam. Waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoezo spam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17:48

Perkouw

Moderator General Chat
Modbreak:Topic gooi ik dicht, aanbiedingen kunnen gewoon in het aanbiedingen topic. Daar is in dit geval geen apart topic voor nodig.

Dit topic is gesloten.