Graag wil ik een laptop aanschaffen om foto's op te kunnen ver- en bewerken en verder wat word te gebruiken.
Mijn voorkeur gaat nu uit naar een Asus K95VB-YZ025H.
Ik heb een aantal eisen:
17 inch of groter
Full HD
Intel core processor i7
Videokaart
Voldoende (lees: 1 TB) opslag
Ik wil graag een laptop om boven of beneden in huis te kunnen werken. Een desktop is dan niet handig. Ik zal er niet vaak mee buiten de deur gaan.
Graag zou ik een mat scherm hebben en de Asus zoals beschreven heeft een glanzend scherm. Mijn budget is €900,-. Eventueel wil ik nog tot €1000,- gaan, maar vind ik dan al wat aan de dure kant.
Graag hoor ik wat een ander zou adviseren en of bovengenoemde Asus mogelijk de beste optie voor me is (ondanks het glanzende scherm)?
Ik ben niet goed onderlegd met computers en ben erg benieuwd naar reacties.
Mijn voorkeur gaat nu uit naar een Asus K95VB-YZ025H.
Ik heb een aantal eisen:
17 inch of groter
Full HD
Intel core processor i7
Videokaart
Voldoende (lees: 1 TB) opslag
Ik wil graag een laptop om boven of beneden in huis te kunnen werken. Een desktop is dan niet handig. Ik zal er niet vaak mee buiten de deur gaan.
Graag zou ik een mat scherm hebben en de Asus zoals beschreven heeft een glanzend scherm. Mijn budget is €900,-. Eventueel wil ik nog tot €1000,- gaan, maar vind ik dan al wat aan de dure kant.
Graag hoor ik wat een ander zou adviseren en of bovengenoemde Asus mogelijk de beste optie voor me is (ondanks het glanzende scherm)?
Ik ben niet goed onderlegd met computers en ben erg benieuwd naar reacties.