Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

intopic search werkt niet in mobile layout

Pagina: 1
Acties:

• Animal_X
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-11 00:30
De intopic search werkt sinds kort niet meer bij mij in de mobile layout... Selecteren van de zoek in topic functie toont normale forum zoek resultaten, dus geen intopic resultaten. Meer mensen hier last van?

Android / chrome 35.0.1916.141

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Nieuwe layout -> forumzoeken functioneert niet goed
crisp schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 11:10:
Dat komt zo te zien omdat er geen JS behaviour aan gehangen wordt. In de komende iteratie gaan we dit sowieso op de schop nemen dus dan nemen we dit puntje mee :)

[ Voor 65% gewijzigd door Raven op 17-08-2014 18:33 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• darknessblade
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 13-11 21:09
ik gebruik persoonlijk maxrhon op mijn mobiel en tablet deze heeft een optie waardoor je altijd de desktop interface kan gebruiken

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08:53

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Dat kan ook gewoon via de Tweakers website door onder aan op weergave opties te klikken en dan een scherm grootte te forceren.

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.