Verzendkosten uitrekenen voor V&A advertentie

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Al Capino
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-09 13:30
Beste Tweakers,

Zou het niet handig zijn om, net zoals Marktplaats doet, de verzendkosten te laten uitrekenen zodat koper al weet wat hem/haar aan verzendkosten staat te wachten. :)

Afbeeldingslocatie: http://uploadenfoto.nl/pictures/793aaeaf893255a4498eefddd8bd4ecc.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Maar dan moet je ook concurrenten toevoegen, niet alleen PostNL, zoals MP doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Al Capino
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-09 13:30
Natuurlijk, goed idee! ;-)
Gelijk DHL etc. erbij. Van mij mag het Bartjuh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioKies
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

Commercieel gezien is dit wel wat voor Tweakers.

Lijkt mij dat MP een contract met PostNL heeft. Tweakers zou dat ook kunnen doen voor extra inkomsten. Ze laten de bezorger zien (reclame) en er is meer kans dat de bezorger gebruikt wordt.

Curse your sudden but inevitable betrayal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Verzendkosten zijn wel hoger dan wat een bedrijf vraagt imho, verpakking, omdoos, tijd, tape enzovoort...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:51
Nieuwsgierigheid:

Hoeveel van de artikelen die hier verkocht worden passen door de brievenbus?
Dat zijn eigenlijk vooral de afwijkende bedragen.

Prijs van pakketpost is eigenlijk wel bekend cq makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electromonkey
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:04
CLB schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 11:11:
Verzendkosten zijn wel hoger dan wat een bedrijf vraagt imho, verpakking, omdoos, tape enzovoort...
Al zie ik deze kosten meer als een stukje service van de verkoper. Het aanbieden van verzending moet, wat mij betreft, niet zover gaan dat je als koper zelf de tape en doos moet gaan betalen. Al zal niet iedereen het hiermee eens zijn :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 01-10 11:55

garriej

Ik las ondertieten.

Electromonkey schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 11:13:
[...]

Al zie ik deze kosten meer als een stukje service van de verkoper. Het aanbieden van verzending moet, wat mij betreft, niet zover gaan dat je als koper zelf de tape en doos moet gaan betalen. Al zal niet iedereen het hiermee eens zijn :+ .
Ik stop bij een verkoop altijd een factuur mee voor het tape, de doos, eventueel voor het bubbel plastic, de inkt voor het printen van de factuur, een klein deel van de afbetaling voor de printer die de factuur print en natuurlijk arbeidsuren. :+
Pagina: 1