☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Ja zeker 
Ik moet zeggen dat ik dit nu niet meer tegen kom... Nu krijg ik direct de video. Afgelopen week ging dit echter wel anders. Kan dit toevalligerwijs gefixt zijn?
Ik moet zeggen dat ik dit nu niet meer tegen kom... Nu krijg ik direct de video. Afgelopen week ging dit echter wel anders. Kan dit toevalligerwijs gefixt zijn?
[ Voor 88% gewijzigd door Richh op 17-08-2014 19:18 ]
Vandaag kreeg ik alsnog een reclamevideo van Call of Duty: Advanced Warfare voordat mijn video startte op deze pagina: nieuws: SpaceX Falcon 9R-raket ontploft na mislukte testvlucht
Ik heb hier een screenshotje van gemaakt, zodat jullie kunnen zien dat ik 't niet verzin

Het rare is dat ik deze bug nu op geen enkele andere manier meer kan reproduceren, nu gaat alles weer goed... Het lijkt (zeer) incidenteel te gebeuren dat er soms toch een reclamevideo door schiet.
Ik heb hier een screenshotje van gemaakt, zodat jullie kunnen zien dat ik 't niet verzin

Het rare is dat ik deze bug nu op geen enkele andere manier meer kan reproduceren, nu gaat alles weer goed... Het lijkt (zeer) incidenteel te gebeuren dat er soms toch een reclamevideo door schiet.
Maak je gebruik van off-road functie, of hoe ze dat in Chrome ook maar mogen noemen. Het is een functie dat is overgenomen van Opera wat ze met Mini doen, en in de desktop heet 't turbo. Ipv direct naar Tweakers.net te gaan, wordt de pagina via een comprimeerserver van Google verwerkt. Dit kan je sessie in de war schoppen en toch nog reclame geven.
Commandline FTW | Tweakt met mate
Gegevensgebruik beperken staat uit..!
Pagina: 1