Nieuw scherm voor Lenovo y50

Pagina: 1
Acties:

• -Sybren
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 10-06-2024
Sinds gister ben ik in het bezit van een Lenovo y50. In de winkel viel het scherm mij al tegen maar ik had er van te voren al rekening meegehouden dat het waarschijnlijk vervangen moest worden (door ervaringen op tweakers over de y50 te lezen). Ik heb zelf twee schermen gevonden namelijk:

De meeste mensen hier kiezen volgens mij dit scherm als vervanger:

http://www.beeldschermwin...n-led-socket-iukikbkbtuth

Ik kwam deze ook nog tegen. Dit scherm is mat i.t.t het scherm hierboven, heeft IPS DISPLAY en is WIDE-VIEW.

http://www.beeldschermwin...n-led-socket-iukikbkrbtiu

Welk scherm zouden jullie mij aanraden en waarom? En past het matte scherm ook in de y50?

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09:17
Misschien dat het handig is om ook even aan te geven waarvoor je de laptop gaat gebruiken. Ik denk dat dat ook wel een rol speelt in wat de meest handige keuze is.

Desktop | Server | Laptop

• -Sybren
Verschillende dingen, programmeren, gamen, surfen, tekstverwerken. Ben eigenlijk benieuwd welke van deze schermen "overall" het beste is.

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-01 04:25

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Leg me uit waarom je een laptop koopt waar je niet helemaal tevreden mee bent?

Overigens zijn er zo verschrikkelijk veel aansluitingen en plaatsen van aansluitingen dat het onmogelijk is te voorspellen of deze twee schermen compatible zijn.

• -Sybren
Heb deze genomen omdat ik de rest van de laptop wel prima vond. En het scherm vervangen is niet de moeilijkste klus. Kon ook voor de versie van €1350 gaan (oa beter scherm, ssd), maar scherm vervang ik zelf wel en ssd zet ik er ook wel zelf in = goedkoper dan €1350. Maar het eerste scherm past zowieso dat zetten veel mensen er ook in als vervanger, ben benieuwd of het andere scherm wat ik noem ook past (wel zelfde afmetingen en ook 30 pin etc)? En natuurlijk of dit beter is voor wat ik op laptop ga doen?

• -Sybren
Niemand?
Modbreak:Op een zondagavond hebben mensen soms andere dingen te doen dan hier posten. Iig geldt op GoT dat je je topic niet binnen 24u hoort te schoppen :o

[ Voor 90% gewijzigd door dion_b op 23-08-2014 02:41 ]

Verwijderd

Volgens mij is dat LG scherm ook niks bijzonders, in de y50 display thread van notebookreview.com zeggen mensen dat de AUO B156HAN01.1 /B156HAN01.2 beter is. Enige site waar ik die kon vinden is laptopscreen.nl . Ik heb ook net de y50 besteld en weet dat het scherm niet veel goeds zal zijn. Als ik besluit er een nieuw scherm in te zetten zal het de AUO B156HAN01.1 zijn.
De 01.1 is volgens mij de nieuwste van de twee (gebruikt nieuwere versie van edp dacht ik) weet niet zeker of er verschil tussen de twee is. Er lijkt niet veel beschikbaar op het gebied van laptopschermen helaas.

• Cinemaskoop
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-11-2025
Het scherm wordt al beter als je de energie instellingen instelt op hoge prestaties in windows ipv gebalanceerd.
Pagina: 1