Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UniMatrix
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08:01
Lenovo Miix 2 (10 inch)

Afbeeldingslocatie: http://ic.tweakimg.net/ext/i/thumblarge/1388837516.jpeg

Full HD-beeldscherm (1920x1200) met IPS-technologie

Het heldere 10,1 inch beeldscherm met brede kijkhoek maakt gebruik van In-Plane Switching (IPS) voor levendige kleuren en een kijkhoek van bijna 180 graden.

Multitouch voor tien vingers

Perfect geschikt voor Windows 8 en geniet van nauwkeurigere controle.

Compatibel met oudere versies van Windows

De Miix 2 is achterwaarts compatibel met oudere besturingssystemen en software van Windows. U hebt nog steeds toegang tot uw favoriete games en productiviteitsoftware.

Verwijderbaar toetsenbord-dock

U kunt direct omschakelen tussen tablet- en laptop- of portretstand met het verwijderbare dock met het AccuType-toetsenbord — ontworpen voor meer comfort en nauwkeurigheid tijdens het typen.

Geïntegreerde 720p HD-webcam

De 2 MP camera aan de voorkant en de 5 MP camera aan de achterkant optimaliseren uw webconferenties en online videochats zodat het lijkt alsof u echt aanwezig bent.

VeriFace™-gezichtsherkenningssoftware

Uw gezicht is uw wachtwoord. De geïntegreerde webcam maakt gebruik van opgeslagen afbeeldingen van uw gezicht zodat u zich snel en eenvoudig kunt aanmelden. Het programma biedt ondersteuning voor meerdere gebruikers waardoor u het hele gezin toegang kunt geven.

Online connectiviteitsopties

Met 802.11 a/b/g/n wifi, Bluetooth® 4.0 en optioneel met 3G kunt u overal verbinding maken met internet.

HDMI-uitgang

U kunt de micro-HDMI-uitgang gebruiken om een HD-televisie of andere monitor aan te sluiten.

EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UniMatrix
Ik heb deze tablet gekocht ter vervanging van de Acer Switch 10 waar veel problemen mee zijn.

De Miix houdt zich tot nu toe goed!

Er is nog niet zoveel over te vinden en ook de specs zijn niet altijd even duidelijk.
  • 3745 - de doos en device manager zeggen dat deze cpu er in zit i.p.v. de her en der genoemde 3740
  • USB 3.0 - device manager zegt 'Intel(R) USB 3.0 eXtensible Host Controller' zit er nu USB 3.0 of 2.0 in?
Na enig zoeken op de site van Lenovo is de pagina van de Miix hier te vinden. Daar staat "compleet uitgerust met Microsoft Office en andere productiviteitssoftware" maar een key en certificaatje voor Office heb ik niet in de doos gevonden.

Ik moet wel bekennen dat ik na het maken van een backup van de facory default meteen een schone 8.1 Professional installatie heb gedaan. Maar voor zover ik kon zien stond er geen Office Home & Student op.

EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomas479
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11-09 12:42
De key voor Office is de zelfde sleutel als voor Windows. Het kaartje zit in de doos in het handleidingen vakje.
Maar mijn Miix 2 10 is voor de tweede maal terug gestuurd, de eerste keer blies hij een speaker op, en de laatste keer crashte de tablet als je hem in het toetsenbord zette.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UniMatrix
Ok, dacht dat die key alleen voor Windows was.

Hmmm, hoop dat je hem gauw weer terug hebt.