Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• OB1
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 16-11 21:22
Ik zoek een?
Speakers voor op mijn bureau met veel bass, zonder extra sub. Liefst studiomonitoren dus, ze worden echter niet als monitor gebruikt.

Wat is je budget?
€150 is de absolute max. voor een set niet per stuk. Liefst €125, hou ik nog wat spaargeld over, hoe minder hoe beter.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Muziek te luisteren op mijn bureau, en dan house. Moet veel bass inzitten.

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik kom er zelf echt niet uit, de JBL Control One Pro's lijken mij wel wat maar die zijn passief en laat ik nou geen versterker hebben.

Welke vragen heb je hier nog over?
Verder heb ik geen vragen.
Wel nog wat eisen:

- Goede bass dus
- Niet tweedehands
- Actief, wil absoluut geen versterker.

AMD 2700x @ 4.15 GHz | Vega 56 (Vega 64 BIOS) | 32 GB DDR4 | MSI X470 Gaming Plus | Intel 600P 1TB | Corsair RM550X

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-11 22:18

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Monitoren gaan ook laag missen. Voor laag heb je namelijk volume nodig en dat hebben zelfs monitoren maar beperkt. Beter koop je een 2.1 setje.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• OB1
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 16-11 21:22
Oke, bedankt voor de reactie. :)
Zal even kijken. :)

AMD 2700x @ 4.15 GHz | Vega 56 (Vega 64 BIOS) | 32 GB DDR4 | MSI X470 Gaming Plus | Intel 600P 1TB | Corsair RM550X

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Onder de 150 ga je geen monitoren vinden met groot genoege woofers. Voor € 159 heb je iets wat misschien in de buurt komt:

pricewatch: M-Audio BX5A Deluxe Version D2 2.0 (Zwart)

Ik zou ze dan echter wel kritisch in de winkel gaan beluisteren om te kijken of je de bass voldoende vindt. Ik heb zelf vergelijkbare monitoren (qua woofer grootte) en heb er al vrij snel een sub bij gehaald omdat ik toch wat laag miste. Overigens heb ik nu weer teveel laag :P (subwoofer overheerst, zelfs op het laagste vermogen) dus ik had beter wat grotere monitoren kunnen kopen.

Overigens zijn die speakers de naam 'studiomonitor' niet waardig, maar ik begrijp dat je daar niet naar op zoek bent.

• michael3
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 30-12-2020
Met zo een budget en de wens om veel bas zou ik eerder naar een Headphone gaan kijken.

Aan dit bericht kan men geen rechten ontlenen, sterker nog bij het lezen van de reactie en Signature stem je ermee in dat ik niet verandwoordelijk ben voor mijn eigen reactie.