Toon posts:

Arstechnica Team Beef Roast

Pagina: 1
Acties:
  • 109 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben niet echt op de hoogte wat betreft de Dutch Power Cows, maar ik kwam net een bepaalde thread tegen in een forum van Arstechnia waarvan ik dacht dat die wel interessant kon zijn voor jullie team:

Arstechnica Thread

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

hehe, arstechnica wil ons aanvallen bij RC5 zeker, laat ze maar mooi, dan halen wij ze effe in bij G@H :P

• fraek25
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-12-2022
Ars heeft dan nog wel 2M per dag extra nodig om dit te doen. Helaas hebben ze wel heel veel computer kracht... Ze staan 1e bij Seti van de teams en bij Genome doen ze het ook niet verkeerd. Ik ben hier toch niet helemaal gerust op.

Zullen we maar samen gaan met TA en werkelijke alle wedstrijden gaan overheersen? >:)

The end of the DPC is upon us....so get up! forget the past..

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 11 juni 2001 19:53 schreef Sequence het volgende:
hehe, arstechnica wil ons aanvallen bij RC5 zeker, laat ze maar mooi, dan halen wij ze effe in bij G@H :P
Zolang je maar niet DSL Reports Team Helix in haalt vindt ik het best :Y)

Ben namelijk al aan het 'genomen' voor dat team sinds de eerste dag dat het project er was ;)

sorry guys... :+

edit:

wil jullie genome team niet met ons samengaan? weten jullie wel wat er binnenkort gebeurt als de "Genome Fleet Manager" uitkomt??

Lees dit maar eens!

• Sequence

Sequence

Online marketing

Op maandag 11 juni 2001 19:56 schreef Glorfindel het volgende:

[..]

Zolang je maar niet DSL Reports Team Helix in haalt vindt ik het best :Y)

Ben namelijk al aan het 'genomen' voor dat team sinds de eerste dag dat het project er was ;)

sorry guys... :+
DPC doet ook al vanaf dag 1 mee, alleen nog maar sinds het einde van GF echt fanatiek :)

zou leuk zijn als je DPC joint, maar in ieder geval bedankt dat je ons effe op deze link wijst :P

Verwijderd

Topicstarter
DPC doet ook al vanaf dag 1 mee, alleen nog maar sinds het einde van GF echt fanatiek :)

zou leuk zijn als je DPC joint, maar in ieder geval bedankt dat je ons effe op deze link wijst :P
Ik ben al lid van DSLReports.com sinds eind december toen ze net begonnen met Folding@home..

Wat een tijd was dat! Van #400 op de wereldranglijst naar #4 in drie weken tijd of zo..

Het is een erg leuk team waar ik gewoon erg loyaal aan ben door de periode van toen..

Nogmaals sorry, maar aan de andere kant: het gaat er om dat er zoveel mogelijk van die work units verwerkt worden, t'maakt eigenlijk niet uit door wie..

"We're al sub-teams of the team called humanity you know *D ;) "

• Sequence

Sequence

Online marketing

Op maandag 11 juni 2001 20:03 schreef Glorfindel het volgende:

[..]
"We're al sub-teams of the team called humanity you know *D ;) "
mooi gezegd ;)
succes dan!

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 11 juni 2001 20:05 schreef Sequence het volgende:

[..]

mooi gezegd ;)
succes dan!
Jullie ook! Als ik nog wat zie dat interessant is voor DPC dan post ik het hier ook wel!

Over Genome nog even:

Zorg even dat je dit leest

En let dan ook even op diegene die zich "Phlump" noemt! Deze persoon heeft zooo afschuwelijk veel rekenkracht (meer dan [H]ardCOP naar het schijnt) en hij gaat het waarschijnlijk binnenkort allemaal inzetten

Donderdag a.s. gaat [H]ardOCP een zogenaamde Elep[h]ant Dump doen! Een soort megaflush voor genome..

Hoe groot het wordt weet niemand, maar sommigen houden er al rekening mee dat de servers het heel zwaar zullen krijgen!
(een soort legale DDoS attack >:) )

Dat jullie het even weten...

Glorfindel

• 0rbit
  • Laatst online: 20-05 13:55
De bereidheid van mensen om van project te wisselen is meestal niet erg groot. Daarom denk ik dat dit initiatief zal stranden nog voor de positie van DPC ernstig aangetast zal raken.

Mocht dit wel gebeuren dan zijn er genoeg mensen die weer RC5 gaan doen, juist omdat er redelijk wat mensen geen RC5 meer doen voor DPC, omdat de voorsprong van DPC groot en groeiende is.

:)

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

• fraek25
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-12-2022
Ik zou wel eens de totale computer kracht van de DPC willen weten...

Er is ook nog OGR, UD, G@H en ECCp (??) Als je dit allemaal bij elkaar optelt dan zit de DPC volgens mij op een kleine 5M per dag met RC5...

The end of the DPC is upon us....so get up! forget the past..

• JustMe
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-11-2022

JustMe

#1 R@H

Op maandag 11 juni 2001 19:55 schreef fraek het volgende:
Zullen we maar samen gaan met TA en werkelijke alle wedstrijden gaan overheersen? >:)
Lijkt me eigenlijk best wel humor :P
Maar concurrentie is er dan niet meer.

Cureseekers | There's something wrong with this yogurt

• ThaDude
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:42

ThaDude

Hang Loose

Op maandag 11 juni 2001 22:24 schreef bram538 het volgende:

[..]

Lijkt me eigenlijk best wel humor :P
Maar concurrentie is er dan niet meer.
Is die er nu wel dan met RC5 :?
Ze moeten nog erg veel doen willen ze nog kans maken ons in te halen..!

We're machines just like everything else in nature. (gasloos sinds 01-10-2020, WP: SW75YAA/ERSD-VM2D, DJG WPS 300, 18 hp CPC, 11,1 kWp

Verwijderd

Dat dacht TA met RC5 ook, een tijdje geleden :D .

Maar die Fleet Manager ... boeit dat nou echt ? Alleen voor WinNT ... hebben we hier veel NT-netwerken draaien ?

• Scraper
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-05 15:05

Scraper

ErikJ

Even over ARS, zelfs AT verwacht dat het ARS niet zal lukken boven ons te komen. Maar ik hoop dat ze in de buurt komen, dan heben de mensen er misschien weer wat zin in hier. :)

Verwijderd

Niet echt indrukwekkend tot nu toe eigenlijk als je naar hun proxy kijkt >:)

• ParagonEnschede
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-12-2023

ParagonEnschede

Alles als een beer

He, maar het lijkt me idd best lachuh als er een fusie zou komen tussen DPC en TA.
En als Ars & TA samengaan, vragen we gewoon alle Europese teams voor een EPC :D

'K ben namelijk wel voor wat leven in de brouwerij.

De Groningse beer

Pagina: 1