Toon posts:

Is dit normaal voor een AMD 1200@266 ??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi tweakers,

Ik heb een abit kt7a raid met een AMD dondervogel 1200/200 @ 1200/266. Asus 7700 geforce 2 gts 32 mb ddr. 512 mb dane-electric pc133 3-3-3 geheugen.

Als ik Red Alert 2 speel wordt het spel ongelooflijk traag en blijft gewoon soms paar seconden hangen als ik bv met veel Carriers aanval. Of met heel veel prism tanks. Je kent het wel ;)

Is dit nou normaal voor zo'n beest van een machine dat het zo traag word :?

Dit heb ik dus alleen met RA2. Draait het bij jullie ook traag met veeeeel units :?

Alvast bedankt

Verwijderd

Denk dat het aan RA2 ligt... je zegt het zelf. gebeurd alleen bij RA2. Al patches gedownload voor RA2 (weet niet of die helpen hoor... :) ) ?

Verwijderd

Ik heb hetzelfde probleem met mijn AMD 900 met 384 MB RAM op 133 Mhz.

Het ligt volgens mij gewoon aan RA 2 zelf :(

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 11 juni 2001 19:54 schreef Raven_ het volgende:
Denk dat het aan RA2 ligt... je zegt het zelf. gebeurd alleen bij RA2. Al patches gedownload voor RA2 (weet niet of die helpen hoor... :) ) ?
ja, 1.006 geloof is de laatste patch.
Maar blijf het vaag vinden dat het spel zo traag gaat zelf met zo'n monster van een pc.

Ik moet wel zeggen dat ik directx 8.0 geinstalleerd heb. Ra2 is niet ontworpen met directx 8.0 als basis.

Zou dit ook vertraging onder bepaalde omstandigheden kunnen veroorzaken :?

Ik bedoel dan alleen met veeeeeel units (prism tanks, carriers enz.). Vooral het moment van aanvallen. Prismstralen, Al die jets die uit die carriers vliegen.

Of ligt het aan de manier van programmeren van westwood zelf :? In de search vind ik verder niemand die zulke vertragingen heeft met ra2.

Er zullen toch wel meer tweakers zijn die ook mass prism, apocalypse, mirage tanks, carriers maken :?

• Chello200
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-11-2022
Hey dud ! :)
ik heb zelf een ook "dondervogel" 1200 mhz met 128 sdRam. ( niet overgeclockt )
Ik had laatst ook multiplayer gedaan. Ik had 120 grizzly tanks, 40 harriers en nog wat mannetjes. Ik viel tegelijk aan. De tegenpartij had ook een leuk legertje bijna even groot als die van mij. Er was geen gestotter ofzo.
Dus ik zou je systeem maar ff checken. ;)

dikzak

Verwijderd

Op maandag 11 juni 2001 20:28 schreef Chello200 het volgende:
Ik had laatst ook multiplayer gedaan. Ik had 120 grizzly tanks, 40 harriers en nog wat mannetjes. Ik viel tegelijk aan. De tegenpartij had ook een leuk legertje bijna even groot als die van mij. Er was geen gestotter ofzo.
Nou wordt ik echt gek, want als ik met mijn broer netwerk dan loopt het toch traag! Niet normaal... :( :( :(

We dachten dat dat aan mijn broers computer lag maar dat zul dus wel niet... Echt mega vaag :? :? :?

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:55

IceStorm

This place is GoT-like!!!

RA en netwerk gaat niet samen ;)

ALs het alleen bij RA 2 voorkomt ligt het gewoon aan RA en zou ik me er geen zorgen om maken :)

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 11 juni 2001 20:28 schreef Chello200 het volgende:
Naja wat vreemd zeg. :?

Zou je, je systeem specs ff kunnen zeggen waarop je RA2 draait ?

Ben ik wel benieuwd na eigenlijk. Ik heb via 4in1 4.31 installed met detonator 12.41

• Chello200
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-11-2022
Op maandag 11 juni 2001 20:44 schreef SoftIce het volgende:

[..]

Naja wat vreemd zeg. :?

Zou je, je systeem specs ff kunnen zeggen waarop je RA2 draait ?

Ben ik wel benieuwd na eigenlijk. Ik heb via 4in1 4.31 installed met detonator 12.41
Ik een Athlon 1200 mhz @ 200mhz.(niet overgeclockt )128 SDRAM pc-133, ATI Radeon 32 mb Sd-r. SB live pci, 20 gig HD, 16x DVD, 8x4x32 Philips brander, 100 mb netwerk kaart + 256 kb/s modem. En als laatst WIN ME.
Daar kan het ook aan liggen. Als je Win ME draait met 512 mb ram heb je nix aan, dankzij ME memory management. Je merkt geen ruk verschil vanaf de 128 mb ram.
Viel Gluck :P

dikzak

Verwijderd

Heb je je VIA drivers voor je Athlon al geinstalleerd?

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:27

Fuelke

Forza Ferrari

Als eens raad gevraagd bij EA?

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Pagina: 1