Ik heb vorige week een rekening geopend bij Leaseplanbank in verband met de spaarrente (1.6%) die hoger is dan bij mijn bank, ABN AMRO. Ook wil ik een deel van mijn spaargeld in deposito's gaan onderbrengen. Nu heb ik veel goede reviews over Leaseplanbank gelezen en ook de Consumentenbond geeft een positieve waardering. Om te testen heb ik €500 naar de rekening overgemaakt en ook weer teruggestort, dit ging zonder problemen.
Het blijft echter spannend om voor het eerst je complete spaargeld van de bank waar je sinds je geboorte een rekening hebt (ABN) met fysieke kantoren, over te hevelen naar een bank zonder kantoren en eigenlijk niet meer dan een website is. Vandaar de vraag of een aantal mensen hier kunnen bevestigen dat Leaseplanbank betrouwbaar is
Het blijft echter spannend om voor het eerst je complete spaargeld van de bank waar je sinds je geboorte een rekening hebt (ABN) met fysieke kantoren, over te hevelen naar een bank zonder kantoren en eigenlijk niet meer dan een website is. Vandaar de vraag of een aantal mensen hier kunnen bevestigen dat Leaseplanbank betrouwbaar is