Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Microsoft brengt 'Snapchat-kloon' WindUp uit

Pagina: 1
Acties:

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13:18

RayNbow

Kirika <3

Topicstarter
nieuws: Microsoft brengt 'Snapchat-kloon' WindUp uit

Microsoft Research heeft een verklaring gegeven waarom ze WindUp hebben uitgebracht. Misschien interessant om het T.net artikel te updaten? :)

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

• Ossebol
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 07:09
Dank! Heb 'm toegevoegd aan het artikel

"One day, someone showed me a glass of water that was half full. And he said: 'Is it half full or half empty?' So I drank the water. No more problem." - Alexander Jodorowsky

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14:05
Het is natuurlijk een beetje laat nu. Een nieuwe artikel met een correctie zou beter zijn. In de reacties zie je ook dat mensen het verschil tussen Microsoft en Microsoft Research niet snappen. Misschien een idee om dat in het vervolg in de titel te zetten, zodat duidelijk is dat iets niet per se een winstgevend, concurrerend project hoeft te zijn?

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• Ossebol
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 07:09
Ik vind de nieuwe informatie te summier voor een nieuw artikel, dus laat het in dit geval bij een update.

Het is inderdaad verstandig om de volgende keer te benadrukken wat het doel van Microsoft Research is. Die afdeling komt geregeld met applicaties, die het grote publiek immers nooit zullen zien. We zullen dit meenemen voor de volgende keer.

"One day, someone showed me a glass of water that was half full. And he said: 'Is it half full or half empty?' So I drank the water. No more problem." - Alexander Jodorowsky