Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Dank! Heb 'm toegevoegd aan het artikel
"One day, someone showed me a glass of water that was half full. And he said: 'Is it half full or half empty?' So I drank the water. No more problem." - Alexander Jodorowsky
Het is natuurlijk een beetje laat nu. Een nieuwe artikel met een correctie zou beter zijn. In de reacties zie je ook dat mensen het verschil tussen Microsoft en Microsoft Research niet snappen. Misschien een idee om dat in het vervolg in de titel te zetten, zodat duidelijk is dat iets niet per se een winstgevend, concurrerend project hoeft te zijn?
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Ik vind de nieuwe informatie te summier voor een nieuw artikel, dus laat het in dit geval bij een update.
Het is inderdaad verstandig om de volgende keer te benadrukken wat het doel van Microsoft Research is. Die afdeling komt geregeld met applicaties, die het grote publiek immers nooit zullen zien. We zullen dit meenemen voor de volgende keer.
Het is inderdaad verstandig om de volgende keer te benadrukken wat het doel van Microsoft Research is. Die afdeling komt geregeld met applicaties, die het grote publiek immers nooit zullen zien. We zullen dit meenemen voor de volgende keer.
"One day, someone showed me a glass of water that was half full. And he said: 'Is it half full or half empty?' So I drank the water. No more problem." - Alexander Jodorowsky