Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Ungaeidell
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 01-08 19:49
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
tablet 8,4" tablet (android)

Wat is je budget?
250€ - 400€

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
op de trein of 's avonds film/series te kijken, browsen vanuit de zetel. Af en toe een gamepje (ook naar toekomst toe als er hopelijk wat meer specifieke tablet-games uitkomen

Wat heb je zelf al gevonden?
Samsung tabS 8.4 / Samsung tab pro 8.4 (sta ook open voor andere suggesties uiteraard)
Hier de Ctrl-c/-v vanuit andere post (en ander forum) waarop ik geen antwoord heb gekregen:

Dag jongens en meisjes,

ik ben op zoek naar een tablet (lees: ik krijg er een als verjaardagscadeau)

na wat rond dwarrelen in de MM en Fnac (en daarjuist op youtube) had ik voornamelijk mijn zinnen gezet op de tab S of tab pro van samsung (8.4") en weet niet goed kiezen tussen de twee

de tab pro is sneller en goedkoper maar moet het qua scherm afleggen tegen de tab S

Ik zou het voornamelijk gebruiken om op de trein en savonds wat series te kijken, eventueel een spelletje te spelen of wat te browsen vanuit de zetel.
Daarom was mijn voorkeur de tab S (vooral dus vanwege het video kijken)
Tweakers gaf echter maar een bovengemiddelde score aan de tab S omdat de bekende samsung lag teveel naar boven komt en als storend wordt ervaren (op mijn S4 heb ik hier ook last van en het stoort me effectief ook wel wat)
Op (1 althans) youtube video zeggen ze dat de tab S eigenlijk maar een beetje moet inboeten aan snelheid en dat de 'lag' zeker niet storend is (mss software update sinds review tweakers? review = 21 juli)

Heeft iemand van jullie ervaring met één of beide tablets en wat zou je dan aanraden?

en wat zou je aanraden rekening houdend enkel met de prijs in subject en dus niet enkel met het merk samsung?

alvast bedankt voor de feedback!

Welke vragen heb je hier nog over?
Zal een custom launcher helpen tegen de lag? Welke van de twee tablets is meer future-proof?