Ik dacht dat het de regel was geworden dat bij game[p]reviews altijd direct werd vermeldt voor welke platformen de game uitkomt. Zo weet je direct aan het begin van een artikel of het wel of niet interessant voor je is. Waarom moet ik bij deze game dan toch gaan Googlen?
reviews: Quantum Break: Remedy speelt met de tijd
Ok. Er staat in het artikel: "en sindsdien wordt er gewerkt aan Quantum Break, dat net als de voorganger enkel op de platformen van Microsoft verschijnt"
Is dit ook Windows 8 [RT/Phone] vroeg ik mij af. Nee, dus (terwijl Windows 8 en de RT tablets of phones ook MS Platforms zijn). Ok dacht ik misschien dan wel voor de Xbox 360. Maar blijkt dat de game niet eens voor de Xbox 360 uitkomt.
Waarom wordt er niet gezegd: de game verschijnt enkel op de Xbox One.
Dat maakt het in 1 opslag helder.
reviews: Quantum Break: Remedy speelt met de tijd
Ok. Er staat in het artikel: "en sindsdien wordt er gewerkt aan Quantum Break, dat net als de voorganger enkel op de platformen van Microsoft verschijnt"
Is dit ook Windows 8 [RT/Phone] vroeg ik mij af. Nee, dus (terwijl Windows 8 en de RT tablets of phones ook MS Platforms zijn). Ok dacht ik misschien dan wel voor de Xbox 360. Maar blijkt dat de game niet eens voor de Xbox 360 uitkomt.
Waarom wordt er niet gezegd: de game verschijnt enkel op de Xbox One.
Dat maakt het in 1 opslag helder.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2014 08:34 ]