Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Game[p]reviews [Quantum Break]

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik dacht dat het de regel was geworden dat bij game[p]reviews altijd direct werd vermeldt voor welke platformen de game uitkomt. Zo weet je direct aan het begin van een artikel of het wel of niet interessant voor je is. Waarom moet ik bij deze game dan toch gaan Googlen?

reviews: Quantum Break: Remedy speelt met de tijd

Ok. Er staat in het artikel: "en sindsdien wordt er gewerkt aan Quantum Break, dat net als de voorganger enkel op de platformen van Microsoft verschijnt"

Is dit ook Windows 8 [RT/Phone] vroeg ik mij af. Nee, dus (terwijl Windows 8 en de RT tablets of phones ook MS Platforms zijn). Ok dacht ik misschien dan wel voor de Xbox 360. Maar blijkt dat de game niet eens voor de Xbox 360 uitkomt.

Waarom wordt er niet gezegd: de game verschijnt enkel op de Xbox One.

Dat maakt het in 1 opslag helder.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2014 08:34 ]

• Fanta
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 13:03

Fanta

FordPerformance™️

In het intro verhaaltje vertelt Paul vrijwel direct dat de game enkel op Xbox verschijnt.

Daily driver | Ford Fanta ST | 280pk 420Nm | Orange Fury | Performance Pack

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Fanta schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 10:42:
In het intro verhaaltje vertelt Paul vrijwel direct dat de game enkel op Xbox verschijnt.
Dat doet 'ie dus niet, want er staat:
en sindsdien wordt er gewerkt aan Quantum Break, dat net als de voorganger enkel op de platformen van Microsoft verschijnt.
Daarmee laat 'ie in het midden wat de platformen van Microsoft zijn. Xbox (1)? Xbox 360? Xbox One? Windows?

En er staat 'platformen', meervoud, terwijl de game alleen voor de Xbox One komt, dus het is sowieso verwarrend. Bij platformen denk ik minimaal aan 360 én One.

[ Voor 14% gewijzigd door Hahn op 16-08-2014 11:26 ]

The devil is in the details.

• Fanta
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 13:03

Fanta

FordPerformance™️

Dan zal ik een ander filmpje hebben gezien. In de video zegt hij namelijk letterlijk dat de game alleen op xbox verschijnt. Lijkt mij duidelijk zat.

Daily driver | Ford Fanta ST | 280pk 420Nm | Orange Fury | Performance Pack

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Het gaat hier om de reviewtekst, niet het filmpje. Niet iedereen kijkt de video's of heeft de mogelijkheid ertoe om het te kijken/luisteren :)

The devil is in the details.

• Paul Hulsebosch
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 24-07-2024
Sinds kort hebben we een tabel aan het begin van elke review, waar al een korte conclusie gegeven wordt en het aantal sterren vermeld staat. Dat geldt voor revies, maar niet voor previews omdat we daar (om logische redenen) nog geen sterren aan geven. Bij previews proberen we daarom de noodzakelijke info in de tekst te verwerken. Zoals hierboven ook aangehaald wordt. Kennelijk heb ik dat hier niet duidelijk genoeg gedaan. Ik heb het over 'platformen van Microsoft'. In meervoud, omdat het gaat om de deal tussen Remedy en Microsoft, die uitsluit dat de game voor Wii U en PlayStation verschijnt. Maar hoe de deal precies is, weten vast maar weinig mensen. Het zou me niet verbazen als het contract ruimte laat voor een versie voor Xbox 360 en misschien zelfs voor Windows (immers ook Microsoft). Maar voorlopig verschijnt de game enkel voor Xbox One. Meer dan dat is niet aangekondigd.
Pagina: 1