Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 289405

Topicstarter
Hoi,

Ik heb een samsung s3 en het enige dat ik wil, is dat mijn telefoon automatisch alle foto's upload naar een cloud of een online format.
Dropbox downloadt niet automatisch, dus op aanraden heb ik een betaald account op smugmug genomen. Helaas downloadt smugmug slechts foto's automatisch uit 1 map, en dat is de hoofdmap uit mijn afbeeldingem. Nu heb ik een afbeeldingenmap vanuit mijn telefoongeheugen, en eentje vanuit mijn SD-kaart geheugen. Smugmug pakt alleen de foto;s uit mijn sd-kaart geheugen en zodra die vol zit, schakelt mijn telefoon automatisch naar de opslag-map vanuit mijn telefoon., En smugmug herkent deze foto;s niet als zodanig, dat deze ook automatisch geupload worden. Evenals mijn whatsapp of facebook foto's; deze staan in andere gespecificeerde mappen, die smugmug niet herkent als zijnde foto's die ook automatisch geupload moeten worden. Dit tot grote irritatie, aangezien ik nu alsnog mijn telefoon moet aansluiten aan mijn computer, om alsnog deze mappen te kunnen synchroniseren met mijn laptop.

Conclusie van het verhaal; ik ben op zoek naar een programma of functie waardoor mijn telefoon al mijn mappen in de afbeeldingen lijst automatisch upload naar een cloud of ander programma, en geen selectie maakt in deze diverse mappen,

Kosten maken me niet uit voor een programma, ik wil simpelweg dat ik er geen omkijken naar heb, en alle bestanden die er op mijn telefoon staan, ongeacht via welke app ik die heb ontvangen, automatisch geupload kunnen worden naar een online cloud of app.

Is er iemand die hier verstand van heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667

De gratis clouds, zoals Dropbox, doen dat. Je moet het wel even instellen in de settings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eth0
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-06 17:24
Google+ kan dat ook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedNas74
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:52
Microsoft Onedrive ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-07 21:33
Mega ook

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ursamajor
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17-07 10:53

Ursamajor

Astrofotograaf

Let wel op de voorwaarden. Google schrijft bijvoorbeeld dat ze alles wereldwijd van je mogen gebruiken en reproduceren en wijzigen...

Daarom zoek ik een app die de foto's encrypted kan uploaden naar dropbox of andere diesten.
Helaas nog niet gevonden...

Gadgets FTW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:15
Ursamajor schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 08:56:
Let wel op de voorwaarden. Google schrijft bijvoorbeeld dat ze alles wereldwijd van je mogen gebruiken en reproduceren en wijzigen...
Dit doen alle diensten. Zonder dat ze hier toestemming voor hebben zouden ze je foto's niet kunnen verplaatsen tussen hun eigen servers. Google is hierin niet anders dan MS en dropbox

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Anders Owncloud? Moet je wel een eigen server draaien.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ursamajor
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17-07 10:53

Ursamajor

Astrofotograaf

Als ik de voorwaarden van de verschillende diensten lees, gaat Google net wat minder netjes met je privacy om.
Daarom gebruik ik een nas en de app Syncme.

Gadgets FTW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amas
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18-07 13:09

amas

Law of Nature: Chaos

Ursamajor schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 08:56:

Daarom zoek ik een app die de foto's encrypted kan uploaden naar dropbox of andere diesten.
Helaas nog niet gevonden...
Drop box mag dit ook doen... Alle foto's foe jik erop zet mag Drop box commercieel verkopen en gebruiken.

Optimist: The glass is half full; Pessimist: The glass is half empty; Physicist: The glass is full of liquid and air.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• royduin
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-07 14:13
De FolderSync app! Kan je alles wat je wilt automatisch laten backuppen naar verschillende cloud diensten. Zo wordt bij mij om 4 uur snachts mijn gehele sd kaart naar Google drive gebackupt, mits ik verbonden ben met wifi en de telefoon aan het opladen is.
Pagina: 1