2 * agpslot ?

Pagina: 1
Acties:

• Robert
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 05-09 13:28

Robert

You have your answer..

Topicstarter
bestaat er een moederbord met 2 agp sloten ?

(moet ook voor athlon of thunderbird geschikt zijn als het ffe kan)

Just 'cause I'm paranoid doesn't mean they're not after me | The only operating system that does what you want: LFS

Verwijderd

te snel geduwd

Verwijderd

Nee, of het moet al server platform zijn. Ga maar uit van niet.

PaCKo

• Bomberman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-01 15:31
Ik heb er ook nog nooit van gehoord, en al helemaal niet voor Athlon of Thunderbird (daar zijn volgens mij niet zoveel serverborden voor, als er zowieso al zijn).

PC Specs

• Robert
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 05-09 13:28

Robert

You have your answer..

Topicstarter
ow.... jammer

maar toch gek dan ? ik bedoel..zo'n moeite moet het toch niet zijn om er 2 inplaats van 1 in te maken ?

ze hebben tenslotte ook allemaal zo enorm veel pci sloten..meestal overbodig nog ook

Just 'cause I'm paranoid doesn't mean they're not after me | The only operating system that does what you want: LFS

• Bomberman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-01 15:31
Het is denk ik niet zo gemakkelijk als gewoon een slotje erbij plaatsten. De chipset moet dan 2 sloten ondersteunen, en dat doen ze niet. Vandaar.

PC Specs

Verwijderd

en er is al nogminder vraag naar, weinig servers nog die met AGP borden werken, niet echt nodig....

• FatalError
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 07-09 15:56
Ik weet bijna zeker dat het niet mogelijk is om meer dan 1 AGP slot te hebben. AGP is, zoals je het al zegt, een slot, geen bus. Aan een bus kan je meerdere apparaten hangen, op een slot niet.

If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y | 3x Victron MP2 6k5, 48kWh

• koekum
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 01-12-2022

koekum

Case....., net als m'n broer!

MOBO's met onboard VGA hebben ook nooit een AGP slot omdat het domweg niet kan (de onboard bezet de AGP-bus dan al)
Anders was de i810 niet eens zo'n brakke chipset geweest.

Een cliche is ooit origineel begonnen

Pagina: 1