Just 'cause I'm paranoid doesn't mean they're not after me | The only operating system that does what you want: LFS
Ik heb er ook nog nooit van gehoord, en al helemaal niet voor Athlon of Thunderbird (daar zijn volgens mij niet zoveel serverborden voor, als er zowieso al zijn).
ow.... jammer
maar toch gek dan ? ik bedoel..zo'n moeite moet het toch niet zijn om er 2 inplaats van 1 in te maken ?
ze hebben tenslotte ook allemaal zo enorm veel pci sloten..meestal overbodig nog ook
maar toch gek dan ? ik bedoel..zo'n moeite moet het toch niet zijn om er 2 inplaats van 1 in te maken ?
ze hebben tenslotte ook allemaal zo enorm veel pci sloten..meestal overbodig nog ook
Just 'cause I'm paranoid doesn't mean they're not after me | The only operating system that does what you want: LFS
Het is denk ik niet zo gemakkelijk als gewoon een slotje erbij plaatsten. De chipset moet dan 2 sloten ondersteunen, en dat doen ze niet. Vandaar.
Verwijderd
en er is al nogminder vraag naar, weinig servers nog die met AGP borden werken, niet echt nodig....
Ik weet bijna zeker dat het niet mogelijk is om meer dan 1 AGP slot te hebben. AGP is, zoals je het al zegt, een slot, geen bus. Aan een bus kan je meerdere apparaten hangen, op een slot niet.
If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y | 3x Victron MP2 6k5, 48kWh
MOBO's met onboard VGA hebben ook nooit een AGP slot omdat het domweg niet kan (de onboard bezet de AGP-bus dan al)
Anders was de i810 niet eens zo'n brakke chipset geweest.
Anders was de i810 niet eens zo'n brakke chipset geweest.
Een cliche is ooit origineel begonnen
Pagina: 1