Windows 8.1 Bootable disk voor STUDENT

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aRegularUser
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 16-05-2023
Hey allen!

Ik heb eens een vraagje in verband met windows en studenten. Ik ben student en ben een game pc aan het samenstellen. Ik had er mee ingerekend dat ik windows 8.1 ging aanschaffen (volle pot betalen), maar iemand op dit forum wees me erop dat je als student ook een goedkopere versie kan aanschaffen. Nu heb ik eens op de site van Windows en zelfs de Campus shop gekeken, maar ik zie daar nergens iets over staan.

Het klinkt erg aantrekkelijk om een goedkopere versie aan te schaffen, dat bespaart me alweer een duit. Denken jullie dat ik deze goedkoper kan aanschaffen? Weet iemand eventueel waar of heeft iemand hier al ervaringen mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

De meeste scholen zijn wel aangesloten bij iets als Surfspot waar je voordelig je licentie kan krijgen. Informeer daar eens naar zou ik zeggen, of je school zo'n programma heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-08 18:34

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Mijn opleiding heeft een deal met MSDN AA / DreamSpark waardoor ik gratis Windows (7 & 8.1 in Nederlands of Engels) kan downloaden. Als je een ICT-gerelateerde opleiding doet heeft jouw school dat wellicht ook wel. Is vast wel wat over te vinden op het intranet van je opleiding.

Dit zijn vaak wel licenties die maximaal 3 á 4 jaar geldig zijn.

[ Voor 10% gewijzigd door Mr. Awesome op 16-08-2014 00:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 07:13
Die van surfspot is tegenwoordig maar een jaar geldig dacht ik. Je betaald dan dus per jaar.
Microsoft heeft zelf ook een actie: http://www.microsoftstore...anbod/productID.288573500
Een backup disk kan je dan later zelf bijbestellen voor 10E of zo ( Precieze prijs weet ik niet) mocht je geen pc met Windows hebben om zelf een dvd te branden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet kijken op de website van MS daar kun je voor iets van 60 euro een volledige versie aanschaffen. Via Surfspot is het niet goedkoper en kun je tegenwoordig volgens mij alleen upgrades aanschaffen, waar jij dus niets aan hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aRegularUser
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 16-05-2023
Ik heb even een mailtje naar mijn school (KHLeuven) gestuurd. Daar wisten ze me te vertellen dat ze de microsoft office programma's, adobe en Panda anti-virus wel aan een verlaagde prijs aanboden, maar geen windows 7/8(.1) etc.

Deze link gaven ze me door (voor de geïnteresseerden): http://www.academicshop.be/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:35

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Ah, zeg dan dat je Belg bent. In NL zijn heel veel van dit soort dingen. Voor BE: kleinere markt, dus minder mogelijkheden.
Als die academicshop het enige is waar je school zaken mee doet moet je denk ik alsnog de volle mep betalen.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Pagina: 1