Hoi
tweede poging
ik heb deze pc een drietal jaar geleden aangekocht, enkel de grafische kaart heb ik toen zelf bijgekocht.
ik heb dus momenteel nog geen enkele ervaring met het zelf samenstellen van onderdelen en de (in)compatibiliteit ervan, vandaar deze post.
huidige setup:
Deze onderdelen zou ik willen toevoegen
PSU: inwin commander III desert fox 800 watt semi modular, die ik niet op pricewatch terugvond.
http://www.jonnyguru.com/...Reviews&op=Story&reid=343
om het budget te halen koop ik AL mijn onderdelen tweedehands, ik ken de argumenten tegen..
ik denk dat deze onderdelen afzonderlijk best ok zijn
gpu 115euro
psu 60euro
mijn vraag is dit: welke zijn de minpunten van bepaalde van deze onderdelen combineren ?
ziet iemand hier al grote DONTS in
ik heb een beetje zitten spelen met de cpu. hij is van standaard 2.8 naar 3.2ghz overclocked zonder grote temp toenames of problemen so far. via FSB want cpu multipliers zijn locked. heb ook gedurende enkele uren stress-tests uitgevoerd ( ik kan me enkel de naam niet meer herinneren van het test programma )
verder gebruik ik de pc bijna uitsluitend om te gamen
alvast bedankt
tweede poging
ik heb deze pc een drietal jaar geleden aangekocht, enkel de grafische kaart heb ik toen zelf bijgekocht.
ik heb dus momenteel nog geen enkele ervaring met het zelf samenstellen van onderdelen en de (in)compatibiliteit ervan, vandaar deze post.
huidige setup:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Phenom II X6 1055T Boxed | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Asus M5A78L-M/USB3 | € 49,50 | € 49,50 |
| 1 | Asus GT440/DI/1GD3 | € 0,- | € 0,- |
| 2 | Kingston ValueRAM KVR1333D3N9/4G | € 0,- | € 0,- |
| 1 | HKC SZ-430PDR | € 29,95 | € 29,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 79,45 | |
Deze onderdelen zou ik willen toevoegen
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | MSI R7970-2PMD3GD5 | € 0,- | € 0,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 0,- | |
PSU: inwin commander III desert fox 800 watt semi modular, die ik niet op pricewatch terugvond.
http://www.jonnyguru.com/...Reviews&op=Story&reid=343
om het budget te halen koop ik AL mijn onderdelen tweedehands, ik ken de argumenten tegen..
ik denk dat deze onderdelen afzonderlijk best ok zijn
gpu 115euro
psu 60euro
mijn vraag is dit: welke zijn de minpunten van bepaalde van deze onderdelen combineren ?
ziet iemand hier al grote DONTS in
ik heb een beetje zitten spelen met de cpu. hij is van standaard 2.8 naar 3.2ghz overclocked zonder grote temp toenames of problemen so far. via FSB want cpu multipliers zijn locked. heb ook gedurende enkele uren stress-tests uitgevoerd ( ik kan me enkel de naam niet meer herinneren van het test programma )
verder gebruik ik de pc bijna uitsluitend om te gamen
alvast bedankt
[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2014 23:56 ]