Mijn MSI K7 Pro wil niet meer booten.
Ik heb (bijna (?)) alles al getest. Ik heb het moederbord nu uit de kast en alleen met een CPU, RAM en video aangesloten. Systeem gaat aan CPU FAN gaat draaien, maar de 4 ledjes blijven rood. Geen piepen.
Volgens de handleiding betekenen de 4 rode leds "System Power ON". Dat is dus de eerste stap van de stuk of 20 die hij doorloopt.
Ik heb verschillende voedingen getest en ook ander RAM. Alleen de CPU heb ik nog niet kunnen verwisselen, niets anders voor handen.
Iemand nog id'en wat er mis zou kunnen zijn? Of zou de CPU het begeven hebben?
(Het is een opengebroken
Athlon 600 Slot A met GoldFinger Device (is er inmiddels af), de CPU heeft een jaar ofzo goed gedraaid. De CPU+Mobo heeft wel een paar maandjes stil gelegen omdat ik een Athlon 1200 heb gekocht
maar die moet dus in een socket. Ik wilde het mobo nu weer in een andere PC gebruiken...)
Volgens de handleiding betekenen de 4 rode leds "System Power ON". Dat is dus de eerste stap van de stuk of 20 die hij doorloopt.
Ik heb verschillende voedingen getest en ook ander RAM. Alleen de CPU heb ik nog niet kunnen verwisselen, niets anders voor handen.
Iemand nog id'en wat er mis zou kunnen zijn? Of zou de CPU het begeven hebben?
(Het is een opengebroken