Dwelvers, de nieuwe Dungeon Keeper

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kartonnendoos
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22-02 20:42
Hallo mensen,

Gezien in een enorm fan ben van Dungeon Keeper, en alle developers die een serieuze opvolger proberen te maken wil ik hier even melden dat er een nieuwe game in ontwikkeling is.
De game heet dus Dwelvers en het lijkt erg op een mix van DK 1 en The Settelers.
Tot nu toe is de game niet via steam of iets dergelijks te vinden, dus om het een beetje naamsbekendheid te geven post ik het hier maar even.

Check dus www.dwelvers.com om deze gasten te steunen met een donatie.

Thanks all en later.

wat nou.. signature.. maak die lekker zelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20:37
Er is toch ook nog een andere game die de spirituele opvolger is waar ze zelfs de Voice Actor van de Horned Reaper hebben. Ben de naam even kwijt. Weet wel dat Totalbiscuit het zwaar heeft gepromoot. En dat de Devs nog hem daar voor bedankt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

This site has been temporarily disabled, please try again later.
Jammer, 't idee klinkt leuk, maar hun site doet 't hier niet.

Een goede opvolger van Dungeon Keeper mag er van mij wel komen. Of dat nu is in de vorm van Dwelvers of War for the Overworld maakt me dan niet zoveel uit, maar Dungeon Keeper was gewoon geniaal om te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joepys
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 28-07 20:17
Ook een enorme fan! Speel DK nog regelmatig!

Ik zag dat Dwelvers via Early Access te krijgen is op Steam. Heeft iemand deze toevallig al aangeschaft? En hoe is de ervaring? Overweeg om mee te gaan doen met de Early Access.
Linkje naar Early acces op Steam

War for the overworld staat gepland voor Q1 2015, ook deze is beschikbaar via Early access op Steam:

Early acces Steam linkje

Ik heb eigenlijk nog nooit een Early Acces game gekocht, ik gok dat War for the overworld de eerste gaat worden. Maakt een iets betere indruk op mij dan Dwelvers (sorry maar Settlers is niet te kopieren :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 13:14

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Ik heb war for the overworld ook al tijden geleden georderd via early access. ik heb nog niet helemaal het dungeon keeper gevoel er bij maar lijkt me er meer op dan dwelvers.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Pagina: 1