Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

pc loopt vast onder het gamen

Pagina: 1
Acties:
  • 836 views

• nivek123
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 08-11 14:56
hallo ik weet niet of ik in het goeie onderwerp zit.
maar tijdens het gamen loopt mijn pc vast.ong na 15 min en kan nergens meer bij krijg, of zwart scherm, of streepjes in het scherm. geluid blijft hangen en moet de power button in gedrukt houden om hem uit te zetten.
het is aleen bij het gamen. als ik hem overclock of gewoon standaard hou of mijn v core omhoog zet maakt geen verschil.
als ik 24 uur prime 95 doe blijft hij goed.
al zet ik mijn gpu aan de gpu burn in test dan blijft het goed of bijde tegelijk.
maakt niet uit welke game of ik ze nou op ultra of high of low draai blijft vast lopen.
ik heb de laatste amd driver voor mijn video kaart 14.7 beta hielp ook niet.

windows 8.1 64bit pro
ik heb een asus p5k pro
intel core 2 quad 6600
msi r7850 1gb oc
hdd wd black 500 gb
voeding 500wat ocz
4 gb ram was eerst meer maar hield er mee op.

ik weet het echt niet meer

mvg kevin

• JJ Le Funk
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JJ Le Funk

:twk

er is al 1 van de 2 reepjes RAM kapot gegaan.
dat maakt het aannemlijk dat het andere reepje ook niet in orde is (ws. dezelfde productie-batch).

d:)b :henk d:)b

• nivek123
er zitten nieuwen in. heb ook wel andere geprobeerd maar maakt geen verschil.
ook wel strest tests gedaan. en memory diagnose van windows. er staat nooit bij dat er fouten in zitten.
dusja lijkt me niet. andere cpu geprobeerd maar dat werkte ook niet.
vandaag wel mijn videokaart in ander pc gehad, maar dan werkt het gewoon goed. hdd er ook bij gedaan.

• JJ Le Funk
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JJ Le Funk

:twk

is de PSU afgestemd op het systeem? zou schommeling in stroom naar de videokaart het probleem kunnen zijn?

d:)b :henk d:)b

• nivek123
zal ik dat es gaan meten. aleen even kijken hoe ik dat ga doen. ik heb al een andere psu geprobeerd aleen dat hielp niet, en ik heb ook wel 2 geprobeerd dus aleen de 6 pin op een andere voeding.

• nivek123
meer errors laat die niet zien op de tijd waneer die crasht

The system has rebooted without cleanly shutting down first. This error could be caused if the system stopped responding, crashed, or lost power unexpectedly.

Session "ReadyBoot" stopped due to the following error: 0xC0000188

The Service KMSELDI service terminated unexpectedly. It has done this 1 time(s).

The browser driver has received too many illegal datagrams from the remote computer EXPERIA to name KHSCOOLERMASTER on transport NetBT_Tcpip_{9413404E-0479-4AEF-BF55-2E265D8D5F6B}. The data is the datagram. No more events will be generated until the reset frequency has expired.

• nivek123
ik heb nog steeds niks kunnen vinden!
iemand nog ideenen?

Verwijderd

Even benieuwd hoe het er mee staat.
Wat opvalt:
-Schakel harde schijf uit na: (Bij het aansluiten van netstroom): 20 minuten

Als het nog niet is gelukt,wat gebeurd er als je die tijd verhoogt/verlaagd.
Valt de pc dan weer uit na 15 minuten of valt de pc dan eerder/later uit?

Die 'bowser' melding of illegal datagrams lijkt iedereen te hebben en zou genegeerd kunnen worden.

• Zwomba
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 25-09-2022
Ik heb hetzelfde probleem. Op een ander forum las ik dat het probleem "The Service KMSELDI service terminated unexpectedly" voorkomt bij het gebruiken van illegale versies van Windows.

Ik heb zelf nog geen oplossing hiervoor gevonden.

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:42

br00ky

Moderator Harde Waren
Open even een eigen topic, dat houdt het overzichtelijk. Overigens, alvast een headsup, als je zelf over een illegale versie van Windows beschikt kunnen we je helaas niet helpen. Ondersteuning van warez is hier niet toegestaan.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.