hallo ik weet niet of ik in het goeie onderwerp zit.
maar tijdens het gamen loopt mijn pc vast.ong na 15 min en kan nergens meer bij krijg, of zwart scherm, of streepjes in het scherm. geluid blijft hangen en moet de power button in gedrukt houden om hem uit te zetten.
het is aleen bij het gamen. als ik hem overclock of gewoon standaard hou of mijn v core omhoog zet maakt geen verschil.
als ik 24 uur prime 95 doe blijft hij goed.
al zet ik mijn gpu aan de gpu burn in test dan blijft het goed of bijde tegelijk.
maakt niet uit welke game of ik ze nou op ultra of high of low draai blijft vast lopen.
ik heb de laatste amd driver voor mijn video kaart 14.7 beta hielp ook niet.
windows 8.1 64bit pro
ik heb een asus p5k pro
intel core 2 quad 6600
msi r7850 1gb oc
hdd wd black 500 gb
voeding 500wat ocz
4 gb ram was eerst meer maar hield er mee op.
ik weet het echt niet meer
mvg kevin
maar tijdens het gamen loopt mijn pc vast.ong na 15 min en kan nergens meer bij krijg, of zwart scherm, of streepjes in het scherm. geluid blijft hangen en moet de power button in gedrukt houden om hem uit te zetten.
het is aleen bij het gamen. als ik hem overclock of gewoon standaard hou of mijn v core omhoog zet maakt geen verschil.
als ik 24 uur prime 95 doe blijft hij goed.
al zet ik mijn gpu aan de gpu burn in test dan blijft het goed of bijde tegelijk.
maakt niet uit welke game of ik ze nou op ultra of high of low draai blijft vast lopen.
ik heb de laatste amd driver voor mijn video kaart 14.7 beta hielp ook niet.
windows 8.1 64bit pro
ik heb een asus p5k pro
intel core 2 quad 6600
msi r7850 1gb oc
hdd wd black 500 gb
voeding 500wat ocz
4 gb ram was eerst meer maar hield er mee op.
ik weet het echt niet meer
mvg kevin