Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• dudee
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 24-02-2023
Hallo mensen,

Ik heb nu al erg veel oordopjes versleten, goedkope maar ook duurdere Sennheiser van 50+. Mijn beste was SHE9800 van Phillips, 2x gehad en 2x binnen 5maand stuk. Ze waren alleen wel de beste geluidskwaliteit die ik ooit heb gehad. Maar ze zijn allemaal naar paar maand stuk, elke keer 1 oordopje die niet meer werkt.

Dus toen was ik het zat en heb ik maar een koptelefoonvan Sony gekocht voor 40 euro. Nu ik hier perongeluk het kabeltje van kapot heb gemaakt. Maar deze ging dus wel lang mee.

Dus voor mijn volgende aankoop wil ik niet meer als 100 euro uitgeven, in ears of koptelefoon?
Voor ongv 150 kan ik Audiotechnica's kopen die schijnen best goed te zijn.

Ik ga ze gebruiken in de bus met m'n telefoon en op school via de laptop.

[ Voor 5% gewijzigd door dudee op 15-08-2014 20:35 ]

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:29

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Dopjes + aankoopadvies:

Aud > maa

Wise enough to play the fool

• O88088
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-11 20:31
Ik heb nu al tijden Creative EP830 oordopjes. Ze gaan al zo lang mee dat Tweakers.net er geen eens meer prijzen bij heeft! Ze dempen lekker en het geluid vind ik meer dan prima.

pricewatch: Creative EP-830 (Zilver, Zwart)

• dudee
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 24-02-2023
Bedankt! Zo duur zijn die niet ongv 20 euro, als andere mensen meer suggesties hebben laat het weten want ik vraag mij af dat wanneer ik weer oordopjes koop als die dan wel langer mee zullen gaan.

• daan56666
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 04-10-2021
Ik heb zelf deze van Sony een jaar of 2 gehad, door weer en wind, paste perfect in mijn oren en altijd goed gewerkt tot ik ze zelf kwijtraakte :') pricewatch: Sony MDR-EX50LP (Zwart) Geluidskwaliteit is erg goed vind ik, ik heb nu dezelfde maar dan met microfoon-dingetje er bij (en ze zijn iets anders van vorm).

Ze zijn goedkoop te vinden bij de Mediamarkt. Ik gebruik ze ook altijd op school, zeer handig als je aan het werk bent en niet gestoord wil worden door het gepraat van je klasgenoten. Echt een aanrader _/-\o_

[ Voor 13% gewijzigd door daan56666 op 18-08-2014 16:45 ]

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 01:56
Ik heb zelf de Shure SE215 als buitenshuis in-ears; bij dit model is de kabel vervangbaar, alhoewel ik hem tot nu toe, na een jaar, nog niet heb hoeven te vervangen, want de kabel is behoorlijk stevig. Ze zitten ook heerlijk; ze vallen namelijk nooit uit je oren door de earhooks. Prijs is wel 100 euro, maar goed, je geniet er dan ook jaren van. Geluid is natuurlijk top, maar niet op het niveau high-end in-ears.

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Zelf zweer ik bij deze Sennheisers, ook al een paar keer kapot gegaan, telkens nieuwe via garantie.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Jesserr
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-11 14:19
Als je een koptelefoon, neem er dan een waarbij je de kabel eruit kan halen. Als je de kabel dan sloopt dan kun je hem gewoon makkelijk vervangen.

• MikeVM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09-11 19:59

MikeVM

- Baloo -

Trishul schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 16:51:
Ik heb zelf de Shure SE215 als buitenshuis in-ears
dit is een van de betere in-ears onder de 100 euro, ze zijn geven een mooi gebalanceerd geluid,

voor de Audiofielen geeft deze iets teveel bass,
voor de Beats-users zal deze een beetje bass missen.

ik vind ze zeer aangenaam om lang naar te luisteren.

let wel op, dergelijke in-ears sluiten al het geluid af, dus je hoort bijna niets meer van je omgeving, maar dat kan ook een pluspunt zijn.

\\ Baloo \\ Mijn iRacing profiel

Pagina: 1