Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Grote bug in Haswell CPU's geen nieuws voor tweakers ?

Pagina: 1
Acties:

• DF1eCH
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-10 10:49
2 dagen geleden vlak na 1e meldingen ge-submit echter helemaal geen enkele melding van vernomen verder.

(en zo gaat het met alle submits van nieuws tot meuk die ik tot nu toe deed)

Intel Disables TSX Instructions: Erratum Found in Haswell, Haswell-E/EP, Broadwell-Y

Ik zal de moeite niet meer nemen iets te submitten.

Waarom dit bericht dan ?
Ik zal vast niet de enige zijn die dit zo ervaart : doe er iets mee!

• Ossebol
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 07:09
We zagen dit te laat en hebben het, uit praktische overwegingen, nu niet meer gebracht. Zodra er iets nieuws over deze zaak is te melden, zullen we het alsnog oppakken.

Het is spijtig dat je niet meer wilt submitten. Ik wil je hierbij vragen om dat toch te blijven doen. Het is immers een graadmeter voor ons om te zien in hoeverre een onderwerp leeft bij jullie. Desondanks wil ik hieraan toevoegen dat we altijd een keuze moeten maken, bijvoorbeeld doordat het te druk is met andere onderwerpen. Daarmee wil ik niet goedpraten dat we dit hebben gemist; dat had niet gemogen.

[ Voor 7% gewijzigd door Ossebol op 15-08-2014 20:56 ]

"One day, someone showed me a glass of water that was half full. And he said: 'Is it half full or half empty?' So I drank the water. No more problem." - Alexander Jodorowsky