Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diegeffrey
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 06-08 21:43
Ik heb vorige week een nieuwe PC gebouwd, Nadat ik vergeten was de aan-en-uit knop te verbinden, verliep alles vlekkeloos.

Eenmaal daar heb ik mijn drivers etc. geinstalleerd, dus ook mijn onboard audio driver.
Vervolgens heb ik drivers geinstalleerd waaronder de driver voor geluid "Realtek High Definition Audio" deze zorgt blijkbaar ook voor mijn microfoon. Ik plug mijn Geluid in de achterkant in. Realtek High Definition Audio vraagt wat dit is. Luidsprekers ingevuld. Microfoon inpluggen, Microfoon ingevuld
Vervolgens start ik Skype op. bel ik de echo sound test service om alles te checken. hij ziet de microfoon als "Mic in at rear panel (pink)" (Realtek High Definition Audio). Ik heb me suf gegoogelt maar heb helaas nog geen plausibele oplossingen kunnen vinden. Mijn microfoon werkt wel op mijn laptop dus hij werkt wel daadwerkelijk. Ik heb hem ook in mijn front panel geprobeerd te stoppen maar dit heeft ook niet veel effect gehad.
#ProductPrijsSubtotaal
1Gigabyte GA-Z97-D3H€ 99,80€ 99,80
1Creative Fatal1ty Gaming Headset€ 27,-€ 27,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal
`

Desbetreffende Headset en Moederbord.

Feedback wordt heel erg gewaardeerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-09 15:19
Heb je niet toevallig een connector aan de voorkant van je kast zitten die je kan testen? Puur om te zien of je dan hetzelfde probleem hebt? Je hebt niet toevallig het geluid van de microfoon in Windows uit staan?

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:24
Wat voor een aansluiting heeft je headset, tweemaal 3,5 mm jack (microfoon en hoofdtelefoon apart) of één 3,5 mm combostekker? Die laatste wordt ook vaak gebruikt op smartphones en laptops, terwijl je dan voor een pc een splitterkabeltje nodig hebt die ze weer uit elkaar trekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diegeffrey
Nielson schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 20:50:
Wat voor een aansluiting heeft je headset, tweemaal 3,5 mm jack (microfoon en hoofdtelefoon apart) of één 3,5 mm combostekker? Die laatste wordt ook vaak gebruikt op smartphones en laptops, terwijl je dan voor een pc een splitterkabeltje nodig hebt die ze weer uit elkaar trekt.
Het zijn 2 3,5 mm jacks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diegeffrey
Rupie schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 19:52:
Heb je niet toevallig een connector aan de voorkant van je kast zitten die je kan testen? Puur om te zien of je dan hetzelfde probleem hebt? Je hebt niet toevallig het geluid van de microfoon in Windows uit staan?
Ik heb hem ook aan de voorkant van mijn kast een connector zitten. Ook hier heb ik beide jacks op getest en wederom werkt alleen het geluid en mijn microfoon niet

Verderest staat mijn microfoon binnen windows ingeschakeld als opnameapparaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:24
Hij staat niet stiekem op dempen?

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/CDtU0rMjSkHrnE7J1sFpnghj/full.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diegeffrey