Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ga mijn nieuwe systeem voornamelijk gebruiken om te gamen, maar zou er wellicht ook willen Streamen of iig ingame opnemen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik kan het zelf prima in elkaar zetten en de max prijs zit ~950 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Dit keer niet, oude systeem wordt compleet verkocht.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik ga dit keer voor een Cube case met een (waarschijnlijk) water cooler, 2 HDD 1 SSD. Gebruikelijke gamegebeuren.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik was altijd wel fan van AMD (nu ook), maar ik geloof dat de i5 qua gamen nu de FX er toch uit draait. Qua GPU wil ik nog wel een AMD.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik ga voor de Fractal Design Node 804 dus daar moet een beetje omheen worden gebouwd. Ik wil graag een "mooie" pc bouwen
.
Ga je overklokken?
Daar wil ik uiteindelijk wel aan beginnen.
SSD schijf neem ik wel mee van mijn vorige setup.
Dus dit lijkt mij wel wat. Wat ik wellicht anders zou willen is het geheugen, dat is niet goed beschikbaar, maar dan wel voor "iets moois". Wat vinden jullie van deze setup?
Ik ga mijn nieuwe systeem voornamelijk gebruiken om te gamen, maar zou er wellicht ook willen Streamen of iig ingame opnemen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik kan het zelf prima in elkaar zetten en de max prijs zit ~950 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Dit keer niet, oude systeem wordt compleet verkocht.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik ga dit keer voor een Cube case met een (waarschijnlijk) water cooler, 2 HDD 1 SSD. Gebruikelijke gamegebeuren.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik was altijd wel fan van AMD (nu ook), maar ik geloof dat de i5 qua gamen nu de FX er toch uit draait. Qua GPU wil ik nog wel een AMD.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik ga voor de Fractal Design Node 804 dus daar moet een beetje omheen worden gebouwd. Ik wil graag een "mooie" pc bouwen
Ga je overklokken?
Daar wil ik uiteindelijk wel aan beginnen.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 4670K Boxed | € 199,50 | € 199,50 |
| 1 | ASRock B85M-ITX | € 65,76 | € 65,76 |
| 1 | XFX R9 290 4GB Black Edition Double Dissipation | € 329,- | € 329,- |
| 1 | Fractal Design Node 804 | € 85,97 | € 85,97 |
| 1 | Corsair Hydro H100i | € 97,89 | € 97,89 |
| 1 | Kingston HyperX Fury white HX318C10FW/8 | € 73,85 | € 73,85 |
| 1 | Seasonic G-Serie 550 Watt | € 83,65 | € 83,65 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 935,62 | |
SSD schijf neem ik wel mee van mijn vorige setup.
Dus dit lijkt mij wel wat. Wat ik wellicht anders zou willen is het geheugen, dat is niet goed beschikbaar, maar dan wel voor "iets moois". Wat vinden jullie van deze setup?
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps