Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Ultrabook welke??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek:
Ultrabook met: - touchscreen en toetsenbord
- wifi
- 3 G
- 11 inch
- windows 8
- usb 3.0
- GPS

Ik vind door het bos de ultra niet meer...
Wie heeft suggesties

Gr rene

• Death1ord
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 28-11 16:16
Het is de bedoeling dat je hier advies komt inwinnen en verwacht dat alles op een zilveren plaat wordt opgedient.

Wat heb je zoal zelf gevonden? Wat je kan helpen zijn deze verschillende guides:

LAA beleid

En het topic template: Nieuw: topic templates

Verwijderd

Topicstarter
Sorry maar er staat toch echt laptop aankoop advies topic !!
Dan lijkt het me geen rare vraag, of iemand een goed voorstel heeft voor een bepaald type laptop, als ik zelf geen duidelijkheid erin kan vinden.

Ik wens gewoon down to earth advies of het nu op een zilveren plaat word geleverd of gewoon door iemand die echt advies geeft.

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Verwijderd schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 19:10:
Sorry maar er staat toch echt laptop aankoop advies topic !!
Dan lijkt het me geen rare vraag, of iemand een goed voorstel heeft voor een bepaald type laptop, als ik zelf geen duidelijkheid erin kan vinden.

Ik wens gewoon down to earth advies of het nu op een zilveren plaat word geleverd of gewoon door iemand die echt advies geeft.
Welke modelletjes komen er naar voren als je jouw wensen invoert in de diverse filters die de pricewatch rijk is?

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:29
misterdoom schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 18:30:
Het is de bedoeling dat je hier advies komt inwinnen en verwacht dat alles op een zilveren plaat wordt opgedient.

Wat heb je zoal zelf gevonden? Wat je kan helpen zijn deze verschillende guides:

LAA beleid

En het topic template: Nieuw: topic templates
Met die eisen kan je toch in de pricewatch wel een paar modellen vinden? Dat wordt wel verwacht ja....

Ik zou overigens de 3G en GPS laten vallen, dat maakt je keuze een stuk groter. GPS is overigens niet nodig, plaatsbepaling gaat via WIFI.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/