Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dyrc
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
gezien het tijdstip zal daar de ochtendploeg zich wel even achter de oren krabben bij een paar honderd(?!) bestellingen van een paar cent.

Ik gok 'm erop dat ze niet flauw doen; het alternatief voor ze is een veelvoud aan paypal disputes, met de kans voor ze dat de website zelfs tijdelijk op de lock gaat, aangezien paypal dan even duidelijkheid wil hebben.

Heb er zelf twee bestellingen lopen nu; in ieder geval dank voor het delen van de code, je had hem ook voor jezelf kunnen houden en tot 2015 elke dag zelf een bestelling kunnen plaatsen. Nu toch een boel mensen blij gemaakt (hopelijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xesxen
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:09

Rare vogel in spe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMilco
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21-09 19:27
had net al een link gekregen, maar alsnog bedankt.

Even wachten tot morgen, misschien dat de korting dan werkt, en anders maar niet, dan bestel ik ze zo. het heeft me nu al emer dan $20 gescheeld, dus ik doe niet moeilijk :P

Geluidsoverlast??? Als je de politie moet sms'en omdat ze het niet verstaan dat is geluidsoverlast!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Heb een aantal bestellingen gedaan in een hele korte tijd. En toen helaas werkte de code niet meer....

Onder andere:
Houten pop: http://www.miniinthebox.c...14.html?litb_from=sysmail
Koptelefoon: http://www.miniinthebox.c...41.html?litb_from=sysmail
Houten brainteaser: http://www.miniinthebox.c...61.html?litb_from=sysmail
MP3 speler (SD kaart invoer): http://www.miniinthebox.c...70.html?litb_from=sysmail
USB Cardreader: http://www.miniinthebox.c...1a.html?litb_from=sysmail
En nog wat LG G2 hoesjes

Ben benieuwd of ze gaan leveren. Denk het eerlijk gezegd niet hehe...vooral nu ze erachter zijn gekomen :P Ah well, ik neem aan dat we het geld dan wel weer allemaal op onze rekening teruggestort krijgen.

[ Voor 6% gewijzigd door silmaril8 op 15-08-2014 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Code bleek al langer actief te zijn.. http://www.import-forum.n...ebox-actie-verzameltopic/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dat forum van Paksoi 's link, zegge ze dat ie ook gister rond deze tijd opeens niet meer werkte.
ZOu het misschien alleen op een bepaald dagdeel werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Morgenvroeg dan gewoon weer proberen :)

Was net bezig aan mijn derde bestelling met meer nuttige dingetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Annoying-Orange
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 17-01-2023
Misschien werkt de code morgen weer, gewoon proberen :)

xbl: superlucky luke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Vriendin kwam ook even met een wensenlijstje... 9 bestellingen er doorheen gejast. Totaal 1 dollar ofzo. :+ en 25 minuten van mn leven die ik nooit meer terug krijg :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brammetje1994
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 19-09 22:38
Code werkt niet meer! D: Heb het met 3 accounts geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-04-2023
Jammet.. wou net ook 2e bestelling doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brammetje1994
Eek2nd schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 00:11:
Jammet.. wou net ook 2e bestelling doen
Ik was ook nog druk bezig met bestellingen. Was leuk voor zo lang het duurde. D:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jlvdp
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 28-09-2022
Misschien morgen weer gisteravond was hij blijkbaar ook offline en vandaag deed hij het toch weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brammetje1994
Jlvdp schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 00:21:
Misschien morgen weer gisteravond was hij blijkbaar ook offline en vandaag deed hij het toch weer
Ik probeer het :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
Idd. Dan maar morgen weer proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08:17

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Denk er nu net aan dat ik wel een simpel SD kaartje van 2GB kan gebruiken voor in een oude Tomtom. Moet wel exact 2GB zijn en zou minimaal class 6 moeten zijn... Lijkt er niet tussen te staan? :(

LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Sony UBP-X800M2 / Ugoos AM6B+ (CE with CPM Build) / FiiO DM13 BT / Redmi Note 12 Pro+ v2.0.7.0 (UMOEUXM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user001
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Bij mij is er vandaag nog een bestelling verzonden. 2 van de 4 zijn al onderweg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jarti66
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 21-09 19:47
user001 schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 09:15:
Bij mij is er vandaag nog een bestelling verzonden. 2 van de 4 zijn al onderweg...
Bij mij ook vandaag nog een, 8 van de 12 zijn onderwerg 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user001
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
jarti66 schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 09:25:
[...]

Had ik geweten dat die code vandaag ongeldig werd, ging ik ook nog wat meer besteld hebben...

De andere 2 bestellingen (+1 gratis van lightinthebox) worden maar 29 augustus verzonden. Duurt dat dikwijls zo lang?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Annoying-Orange schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 23:48:
Misschien werkt de code morgen weer, gewoon proberen :)
hier werkt hij vanochtend nog steeds niet.
user001 schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 09:31:
De andere 2 bestellingen (+1 gratis van lightinthebox) worden maar 29 augustus verzonden. Duurt dat dikwijls zo lang?
5 tot 7 weken wachten is heel normaal bij dit soort chinese winkels. Vind het zelf wel best, maar je moet niet iets bestellen omdat je het snel nodig hebt. Ik ben zelf altijd vergeten wat ik besteld heb tegen de tijd dat het hier aankomt, dus altijd een verrassing :o

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2014 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomatoman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:46

Tomatoman

Fulltime prutser

jarti66 schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 09:25:
[...]

Had je ook de verhalen gelezen van mensen die een factuur van $ 15 voor de douaneafhandeling van hun pakketje hadden ontvangen? Ik ben dat meerdere keren tegengekomen bij reviews van een artikel van een paar dollar.

Een goede grap mag vrienden kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
Tomatoman schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 09:41:
Had je ook de verhalen gelezen van mensen die een factuur van $ 15 voor de douaneafhandeling van hun pakketje hadden ontvangen?
Douane in dollars hebben we hier natuurlijk niets mee te maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/2PzceMG.png

Eerste instantie zou die maandag komen, maar nu is hij bijgesteld naar dinsdag, de levering van MITB.

[ Voor 65% gewijzigd door Quad op 16-08-2014 10:54 ]

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dyrc
  • Niet online
Tomatoman schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 09:41:
[...]

Had je ook de verhalen gelezen van mensen die een factuur van $ 15 voor de douaneafhandeling van hun pakketje hadden ontvangen? Ik ben dat meerdere keren tegengekomen bij reviews van een artikel van een paar dollar.
bij bedragen onder de 22 euro (inclusief verzendkosten) betaal je geen douanerecht én geen invoerrechten.
Zie ook de website van de douane/belastingdienst .

Je kan dit aantonen door het originele factuur dat je hebt ontvangen (via e-mail). Ga nooit akkoord met het betalen van deze kosten indien je zeker weet dat je onder de 22 euro zit.

[ Voor 13% gewijzigd door dyrc op 16-08-2014 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melk0r
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-09 19:34
Volgens de douane site is de 22 euro EXCLUSIEF verzendkosten..

Laat maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Niet online
Gisteravond besteld (totaal 11x) en ik heb vanochtend al 4 verzendbevestigingen (incl. tracktrace) gekregen. Gaat goed zo :P
Nu hopen dat ze niet alleen maar een 0,30 eurocent item meesturen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dyrc
  • Niet online
Ja daar liep ik de eerste keer ook tegenaan. Vervolgens lees je door en kom je deze twee regels ook nog tegen:

Douanerechten (zoals invoerrecht) berekent u bijna altijd over de waarde van de goederen. De waarde van de goederen is de prijs inclusief vervoers- en verzekeringskosten tot de grens van Nederland.

De omzetbelasting berekent u over de waarde van de goederen (waarde inclusief vervoers- en verzekeringskosten tot de plaats van bestemming) plus de douanerechten.

Ik heb trouwens ook nog (buiten de allereerste mail) geen bevestiging ontvangen van het verder verwerken van mijn order. De mensen die hierboven de shipping progress al hebben, hoe laat hebben die ongeveer besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Niet online
Ik heb rond 21:00/22:00 besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dyrc
  • Niet online
zit zelf met m'n eerste bestelling op 22.54uur.
ben benieuwd of er een "magic cutoff point is", of dat mijn item gewoon (nog) niet in stock is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Niet online
Ik denk het laatste. Ik heb 2 bestellingen met exact hetzelfde besteld, maar wel 7 andere bestellingen daartussen nog. Maar die 2 bestellingen zijn dus wel allebei al verzonden en die andere 7 bestellingen (nog?) niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ravefiend
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-09 18:08

Ravefiend

Carpe diem!

Hier ook al een paar verzendingsnotificatie ontvangen dus lijkt me erop dat we de bestelde meuk wel mogen verwachten. Iemand al een nieuwe code? :+

[ Voor 11% gewijzigd door Ravefiend op 16-08-2014 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Hmm.. Bij mij werkt de code (d202232b61) niet, ook niet met een nieuw account :-(

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melk0r
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-09 19:34
dyrc schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 11:35:
Ja daar liep ik de eerste keer ook tegenaan. Vervolgens lees je door en kom je deze twee regels ook nog tegen:

Douanerechten (zoals invoerrecht) berekent u bijna altijd over de waarde van de goederen. De waarde van de goederen is de prijs inclusief vervoers- en verzekeringskosten tot de grens van Nederland.

De omzetbelasting berekent u over de waarde van de goederen (waarde inclusief vervoers- en verzekeringskosten tot de plaats van bestemming) plus de douanerechten.

Ik heb trouwens ook nog (buiten de allereerste mail) geen bevestiging ontvangen van het verder verwerken van mijn order. De mensen die hierboven de shipping progress al hebben, hoe laat hebben die ongeveer besteld?
Ik zie het nu..Wat ongelooflijk slecht dat er volstrekt tegenstrijdige informatie wordt gegeven!

Laat maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
Mijn bestelling wordt ook verzonden. .

. Code werkt helaas nog steeds niet meer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Niet online
Code bleek al 3 dagen geleden in omloop te zijn:
http://forum.fok.nl/topic/2137731/6/25

Alleen toen de code gisteravond op Tweakers kwam, was de code na een paar uur onbruikbaar geworden :+

[ Voor 38% gewijzigd door silmaril8 op 16-08-2014 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

silmaril8 schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 12:12:

Alleen toen de code gisteravond op Tweakers kwam, was de code na een paar uur onbruikbaar geworden :+
Helemaal gelijk, maar eergisteren avond ging de code ook op verlopen in de avond (rond 22;30 ish). Dag erna werkte het gewoon weer, welke tijd weet ik niet dus moeten we even afwachten.
Kans is ook dat het nu echt voorbij is, maar ik heb nog een beetje hoop :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
Probeer de code eens vanaf 50 euro/dollar... Grote kans dat-ie dan wel werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RemcoDelft schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 12:21:
Probeer de code eens vanaf 50 euro/dollar... Grote kans dat-ie dan wel werkt.
Dat is voor ons geen optie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KennyPlox
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 21-09 18:23

KennyPlox

feest vierende banaan

4 bestellingen gedaan hier
Heb alles op 14 augustus rond 14:20 besteld

Bestelling 1; 13 augustus en alles verzonden op dezelfde dag
Bestelling 2; 14 augustus en alles verzonden op dezelfde dag
Bestelling 3; 14 augustus en staat op Processing
Bestelling 4; idem dito

Hoop dat ze nog wel worden verzonden.

denk ik dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KvNwPPr
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 10-08 10:41

en bedankt :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KvNwPPr
Tussen 23.00 en 24.00 is de code gestopt met werken. Wss sturen ze alles gewoon op wat je voor die tijd hebt besteld.

Het is ook hele slechte reclame voor hun als ze nu veel orders gaan annuleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheUninvited
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21-09 09:25
Deze code kreeg ik nav een geannuleerde bestelling op 12 augustus, zag het vandaag pas. Jammer gemiste kans denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheUninvited schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 12:36:
Deze code kreeg ik nav een geannuleerde bestelling op 12 augustus, zag het vandaag pas. Jammer gemiste kans denk ik.
Even mailen, dan kun je ons misschien een nieuwe geven haha! :P
Nee maar als je die echt voor die reden gekregen hebt zul je zeker een vervanging krijgen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Die code is al vanaf 12-08 in omloop op Tweakers. ;)

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• egelalexander
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14-09 13:05
Ik heb altijd toch wel mijn twijfels in hoeverre dit wel fair is om te doen. Het is een commercieel bedrijf die al heel laag geprijsd is, en om ze dan zo te pakken dat ze kosten gaan maken vind ik niet netjes. Ben ik de enige met deze mening?

Zelf ga ik namelijk nadenken over de schade die het bedrijf oploopt, maar dat zal wel komen omdat ik zelf een onderneming heb.

[ Voor 21% gewijzigd door egelalexander op 16-08-2014 12:53 ]

According to my calculations the problem doesn't exist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

egelalexander schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 12:50:
Ik heb altijd toch wel mijn twijfels in hoeverre dit wel fair is om te doen. Het is een commercieel bedrijf die al heel laag geprijsd is, en om ze dan zo te pakken dat ze kosten gaan maken vind ik niet netjes. Ben ik de enige met deze mening?
QFT en ik moet altijd heel erg lachen om zulke reacties:

"Het is ook hele slechte reclame voor hun als ze nu veel orders gaan annuleren."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Niet online
Quad schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 12:39:
Die code is al vanaf 12-08 in omloop op Tweakers. ;)
Haha shit ja ik zie de code inderdaad nu ook 12-aug al op Tweakers. En ik had dat topic notabene nog in mijn favorieten staan...
Oei...als ik dat geweten had, had ik elke dag 10+ bestellingen gedaan denk... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft

Zelf ga ik namelijk nadenken over de schade die het bedrijf oploopt, maar dat zal wel komen omdat ik zelf een onderneming heb.
Half China verkoopt onder kostprijs, en dat gaat tot aan zonnepanelen. Stomweg om marktaandeel te veroveren, concurrentie uit te schakelen, en daarna de prijs enorm te verhogen. Kijk naar de rare earth metals voor een mooi voorbeeld daarvan. Het duurt jaren voor de concurrentie de productie weer opvoert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 12:53:
[...]

QFT en ik moet altijd heel erg lachen om zulke reacties:

"Het is ook hele slechte reclame voor hun als ze nu veel orders gaan annuleren."
Hehe true maarja, zolang het niet strafbaar is doe ik het gewoon proberen. Het is niet alsof je bij hun warenhuis inbreekt en hun dingen steelt. Je gebruikt een code om korting te krijgen en betaald nog steeds een bedrag. Als hun gewoon een minimum bedrag van 10 euro hadden, dan had sowieso al niemand van ons daar dat zo besteld waarschijnlijk.

Maar inderdaad, het feit dat het niet hun bedoeling was en daar toch misbruik van te maken is niet erg netjes.
Mja care!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Waarom zou het niet fair zijn? :?
Ze brengen niet voor niets zo'n code (niet uniek, zonder minimum) in omloop, hè, het is een beproefde strategie die je vaker ziet bij bedrijven.
Paar dagen geleden kenden we miniinthebox.com niet en nu is het bekend bij duizenden mensen, dat is aardig wat waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-09 20:05

lasharor

7 december 2004

anandus schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 12:57:
[...]
Waarom zou het niet fair zijn? :?
Ze brengen niet voor niets zo'n code (niet uniek, zonder minimum) in omloop, hè, het is een beproefde strategie die je vaker ziet bij bedrijven.
Paar dagen geleden kenden we miniinthebox.com niet en nu is het bekend bij duizenden mensen, dat is aardig wat waard.
Mensen die deze code 5x gebruiken zijn niet de doelgroep van deze site. Alsof jij ooit nog chinese zooi bij miniinthebox gaat bestellen. Het is daar allemaal veel duurder dan bijv. banggood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dyrc
  • Niet online

Fairness is in the eyes of the beholder.
Als jij mij de aanbieding doet van "alles wat ik heb krijg je 5 euro korting op", en ik maak daar vervolgens gebruik van, dan is er wat mij betreft niets aan de hand.

Een nieuwe klant scoren, plus al zijn gegevens (rekening#, adres, email) voor een korting van 5 dollar, daar zouden veel bedrijven meteen mee akkoord gaan.
De cashback acties van anderen gaan soms tot een veelvoud van deze 5 dollar, met (waarschijnlijk?!) precies hetzelfde doel. Klanten binden, nieuwe klanten binnenhalen, informatie over klanten scoren.

edit: net de verzendbevestiging ontvangen van mijn bestelling van 22.54uur. /cheer

[ Voor 3% gewijzigd door dyrc op 16-08-2014 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
lasharor schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 12:59:
[...]

Mensen die deze code 5x gebruiken zijn niet de doelgroep van deze site.
Als ze dat niet zouden willen dan hadden ze met unieke codes of 'één code per adres' gewerkt, hè ;)
Zo'n bedrijf houdt hier natuurlijk wel rekening mee, is gewoon een ingecalculeerd risico.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KvNwPPr

Ik had gisteren ook wel een beetje medelijden met de mensen achter miniinthebox toen ik 4 orders had geplaatst voor in totaal $ 0,25. Aan de andere kant zijn hun degene die niet goed hebben nagedacht over hun actie en hebben ze meer dan genoeg naamsbekendheid er bij gekregen.

Zulke ethische dillema's heb je wel vaker. Dat heb ik ook met pokeren (leuk dat je geld wint, maar doordat jij wint kunnen/komen andere mensen in de geldproblemen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jlvdp
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 28-09-2022
KvNwPPr schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 13:04:
[...]

Ik had gisteren ook wel een beetje medelijden met de mensen achter miniinthebox toen ik 4 orders had geplaatst voor in totaal $ 0,25. Aan de andere kant zijn hun degene die niet goed hebben nagedacht over hun actie en hebben ze meer dan genoeg naamsbekendheid er bij gekregen.

Zulke ethische dillema's heb je wel vaker. Dat heb ik ook met pokeren (leuk dat je geld wint, maar doordat jij wint kunnen/komen andere mensen in de geldproblemen).
Zij maken hier echt niet veel verlies door hoor die spullen die ze in bulk inkopen kosten voor hun al niets. Ik denk dat ze op sommige orders nog winst maken ook.

iedereen wiens bestelling verzonden is hebben jullie je email adres geactiveerd??
Bij mij zijn namelijk alleen de geactiveerde emails verzonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennistd
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 00:18
dyrc schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 11:14:
[...]

bij bedragen onder de 22 euro (inclusief verzendkosten) betaal je geen douanerecht én geen invoerrechten.
Zie ook de website van de douane/belastingdienst .

Je kan dit aantonen door het originele factuur dat je hebt ontvangen (via e-mail). Ga nooit akkoord met het betalen van deze kosten indien je zeker weet dat je onder de 22 euro zit.
Volgens mij moet je toch echt eerst betalen, daarna kun je bezwaar aantekenen. Weiger je te betalen aan de postbode dan gaat het pakketje gewoon retour afzender.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KvNwPPr
Jlvdp schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 13:09:
[...]

Zij maken hier echt niet veel verlies door hoor die spullen die ze in bulk inkopen kosten voor hun al niets. Ik denk dat ze op sommige orders nog winst maken ook.

iedereen wiens bestelling verzonden is hebben jullie je email adres geactiveerd??
niet veel verlies maar winst ook zeker niet. Ik heb btw een bestelling geplaatst van $12 ($17-$5) dus dan kunnen ze het verlies van 1000 andere $0.01 bestellingen weer mee compenseren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Niet online

Ik heb al mijn emailadressen geactiveerd. Ik heb nu net weer 2 verzendbevestigingen binnen. Dus 6 van de 11 bestellingen staan op verzenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dyrc
  • Niet online
Ik heb niets geactiveerd (niet geklikt op de link in de mail), net m'n eerste verzendbevestiging binnen (1 of 2).
edit: en 2 of 2 ook binnen.

edit2: voor alle mensen die dit topic nu ontdekken, de code lijkt ergens in de overgang van vrijdag op zaterdag in de nacht uitgeschakeld te zijn. (scheelt wat terugscrollen).
De verzendbevestigingen die nu worden gepost zijn van bestellingen die op vrijdag avond zijn gemaakt.

[ Voor 60% gewijzigd door dyrc op 16-08-2014 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Helaas, code werkt niet meer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23:04

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wou daarnet zo'n PS3 stand kopen, maar welke code werkt nou? :S

Heeft iemand nog een code?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
KvNwPPr schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 13:12:
niet veel verlies maar winst ook zeker niet. Ik heb btw een bestelling geplaatst van $12 ($17-$5) dus dan kunnen ze het verlies van 1000 andere $0.01 bestellingen weer mee compenseren :)
Rekenen is niet je sterkste kant zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-09 20:05

lasharor

7 december 2004

Verwijderd schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 13:45:
Wou daarnet zo'n PS3 stand kopen, maar welke code werkt nou? :S

Heeft iemand nog een code?
Nee, niemand heeft zo'n code; niet voor jou en ook niet voor de mensen voor je die te lui zijn om dit topic te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ja late reactie, i know (heb geen zin om pagina's terug te lezen) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21:07

Mavamaarten

Omdat het kan!

[...]

Denk je?
Bij dit soort producten is de winstmarge net heel klein. De winst halen ze omdat zoveel mensen ze kopen.
Als er dan natuurlijk een stel idioten (ja, idioten, het mag gezegd worden) van deze code misbruik gaan maken door 100 orders van 1 eurocent te doen, dan maken ze echt wel verlies. En dat is exact de reden waarom de code niet meer werkt.

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KvNwPPr
RemcoDelft schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 13:46:
[...]

Rekenen is niet je sterkste kant zeker?
:/ |:( Bij wijze van spreken... Je snapt wat ik bedoel, het is geen wiskunde examen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lennardd21
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 15-01-2016
Heb de code zelf van ze gekregen 3 dagen terug alleen wist ik toen niet dat ik hem zo kon gebruiken.
gelukkig nog wel een paar bestellingen kunnen plaatsen ze zijn bijna allemaal al shipped

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist bevestiging van verzending gehad voor iets wat ik gisteren heb besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KennyPlox
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 21-09 18:23

KennyPlox

feest vierende banaan

Hmm, als ik estimated shipping time mag geloven word er een bestelling van mij pas de 28e verzonden. Andere bestellingen zou dan vandaag verzonden moeten worden
Niet dat ik het snel nodig heb, maar hoe sneller hoe beter.

denk ik dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21-09 18:21
Als ik invoerrechten zou moeten betalen dan weiger ik het gewoon, om die 30 cent ga ik niet huilen dan als ik die dan misloop :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de code werkt niet meer??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
  • Laatst online: 20-09 10:27
lol

[ Voor 95% gewijzigd door bottom line op 16-08-2014 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blijkbaar werkt het dus niet meer.

En hou je comments gewoon voor je.
Voegt verder niks toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
  • Laatst online: 20-09 10:27
Verwijderd schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 19:27:
[...]

Blijkbaar werkt het dus niet meer.

En hou je comments gewoon voor je.
Voegt verder niks toe.
Jou comment voegt ook niets toe als je 6 posten ofzoiets boven je kijkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bottom line schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 19:30:
[...]

Jou comment voegt ook niets toe als je 6 posten ofzoiets boven je kijkt
En die van jou ook niet trololol >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 19:33:
[...]

En die van jou ook niet trololol >:)
Ik zag het idd na mijn post.
And you get my middle finger ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik zag in een banner voor deze site een keer heel goedkope ledlampen (voor in een standaard E27/GU10 fitting) staan, maar die dingen blijken dus levensgevaarlijk te zijn. Zie onder andere deze video's: 1 2.

M.a.w. Kijk uit wat je koopt op deze site want er zit best wel rommel tussen (wat op elektronicagebied dus vrij gevaarlijk kan uitpakken voor personen of aangesloten apparatuur).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Laatst online: 08:04

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Goed, speelkwartier is over. De code werkt niet meer en blijkbaar is lezen net zo moeilijk als gewoon normaal tegen elkaar doen. Dan dus maar een slotje.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.